Nå må den bort: 1999 Audi TT 225hk Quattro MYE NYTT! - 90 000kr!

Anbefalte innlegg

Hei

 

Nå må denne bilen bort - jeg har 2 TTere og jeg har kjørt dem ca 500km ialt siden Januar. Dermed har jeg satt ned prisen til 90.000kr på denne - første mand til mølla!

 

MvH Søren

(Oslo)

tel 91867861

 

 

Billeder kan ses på finn: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33426732

 

Jeg har kjøpt meg en nyere TT og ønsker derfor å selge min tidligere. Det er en fin bil med mye nye deler; går bra; alt virker som det skal. Jeg har prissat den til 118.000kr som jeg anser som en meget hyggelig pris siden den er renovert for over 80.000kr det siste året og er i veldig bra teknisk stand. Fik EU kontrol sommeren 2011 hvor også største delen av renoveringen fant sted.

 

Jeg kan kontaktes på 91867861 eller sorenj at kjemi.uio.no : rock :

 

Annonce teksten:

Original 225hk APX Audi TT 4x4 til salgs: 0-100 km/t på 6.5 sekunder, maks 245 km/t, haldex styrt 4x4, xenon lys, aircondition, DVD spiller, Bose anlegg.

Bilen er mye påkostet siste året med bla. ny Stage 2+ clutch m. lettet svinghjul, ny registerreim, nye bremser og ny Haldex pumpe. Den har nå kjørt 225.000 km og er i teknisk meget fin stand: Sterk motor, tight gir, 4x4 og understell. Perfekt aktiv kjøring både sommer og vinter. Det eneste som er å utsette på bilen er noe riper og buler pga alderen og instrument displayet har noe feil, hvilket er veldig vanlig for disse biler, men alt i alt en veldig bra hverdags bil som holder mange år enda.

Bilen er ikke tunet/chippet, men fikk montert en Stage 2+ clutch i høst. Dessuten blev dual-mass svinghjulet byttet ut med et lettet alu svinghjul (veier rundt 4 kg mod det originale på 14 kg). Motoren kommer nå vesentlig raskere opp i turtall, men med noe ekstra støy og vibrasjoner ved lave turtall og i tomgang. Dessuten klarer clutch og svinghjul rundt 400 hk ved tuning uten clutch pedalen er hardere å tråkke ned og med en tilkobling som er bedre enn den originale.

 

Der er brukt rundt 80.000 kr på den i service og oppgraderinger siden juni, og følgende er nytt:

Registerreim sett med strammer og vannpumpe

Kamaksel kjette med strammer

Ny motorolje og filter

Renset oljepumpe med ny O-ring

Full motorrense kur

Ny bremseveske, ny servoolje og ny kjøleveske

Nye plugge og luftfilter

Ny Spec Stage 2+ clutch (klarer rundt 400 hk) og hydraulisk utløser

Nytt lettet aluminium svinghjul med stål innsett

Ny gir og transferkasse olje

Ny Haldex pumpe, olje og filter

Nye stab stag for og bak

Nye styreledd

Nye bremseklosser på alle 4 hjul

Nye skiver bak

Ny Xenon lys regulator foran

Etterfylt Aircondition anlegg

Nye 18" felger og dekk

 

Bilen kan ses og prøves ved Majorstua i Oslo.

 

Pant i bilen slettes selvsagt ved salg. Årsavgift inkludert i prisen

 

Ring gjerne etter kl 18 eller send sms/mail

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil, dette er jo designikoner!

Bare som et tips: Tar du en motorvask etterfulgt av en runde Autoglym vinyl and rubber care, får du garantert igjen for jobben!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har satt ned prisen yterligere! Har kjøpt meg ny bil og jobber veldig lite i Norge nå, så denne TT skal bort!

 

Bra bil!!!

 

MvH Søren

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen står fortsatt til 90t kr.

 

Kommer på Finn i løpet av uken. Har været på ferie en stund så har ikke helt kunne følge op at få den solgt

 

MvH Søren

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.