#1 Skrevet Mars 10, 2012 (endret) Hei! Har fått i oppdrag å selge bilpleiesamlingen til en kompis, da han har solgt bilen å blitt student.. Se bilder for ca pris, kan lage pakkepriser. Bud kan også mottaes. Priser på Voksene kommer! Må legge til at alt er lagret innendørs i romtemp.(Bod temp) OPPDATERT 01/05/12 Vokser; -Glacier 80% igjen. 800kr. -Shield 50% igjen. 500kr. -Scuderia NY. 1000kr. -Onyx 98% igjen 550kr. -Saphir 98% igjen. 900kr. -Samurai NY 600kr. -Blau-Weiss 50% 500kr. -Bike sheen 98%% 280kr. -Metal polish 90% 180kr. -Opaque NY 380kr. -Wood polish NY 200kr. Flasker: -Pre-Cleaner Opaque -Cleanerfluid medium -Cleanerfluid professional -Leather milk -Leather softener -2xLeather cleaner -Quick finish -2x Wheel -Nano express -Protection Matt -Seal feed Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2012 Få gjerne ut hva slags vokser det er også for det er så å si umulig å se på bildene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2012 Mye for Car Bath, Leather Cleaner, Leather Milk og Autobahn, samlepris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2012 Pris på Concorso-voksen? Interessert selvfølgelig Evt kan også Shield-voksen være av interesse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2012 Jeg er interesert i metal polish, shield og autobahn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2012 Hvor mye for alt som står på bordet? Send gjerne PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 10, 2012 Aner ikke om det er i samlingen der, men send meg en pm om det er noe felgvoks der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 10, 2012 jeg er å veldig interisert i shield evt Concorso. dekk fornyer. ruterens og beskyttelse hvis det er noe av det. også cockpit shine evt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 10, 2012 Oioi, såpass til respons ja... Skal sette meg inn i dette nå, sender dere PM. Førstemann til møllaprinsippet gjelder her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 10, 2012 Gjerne mere info om produktene i tråden så alle kan se hva det er.. Er int i div. vokser.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 10, 2012 Gjerne mere info om produktene i tråden så alle kan se hva det er.. Er int i div. vokser.. Litt vanskelig når jeg ikke kan det selv:P Dere som er int i dette vet hva det skal brukes til;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 10, 2012 Ok, da tar jeg Shield-voksen jeg da (siden jeg var først ute) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 10, 2012 Kontakter dere på PM. Det letteste hadde vært om noen kjøpte alt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 10, 2012 Ikke for å ødelegge noen tråd her, men jeg synes prisene var litt høye. Så på enkelte vokser er billigere å handle ny voks med vacn rabatt enn å kjøpe brukt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 15, 2012 (endret) Ikke for å ødelegge noen tråd her, men jeg synes prisene var litt høye. Så på enkelte vokser er billigere å handle ny voks med vacn rabatt enn å kjøpe brukt Jeg sjekket bare på Swissvax.no om prisene der,og tom en ca pris utifra der. Takk for et nyttig innlegg i en salgstråd! Lagt til etter 4 timer 51 minutter: BUMP ! Gi meg bud da vell.. Lagt til etter 2 dager 18 timer: Ingen som skal ta en skikkelig vårshining av bil??;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 23, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 16, 2012 Bump! SELGES BILLIGERE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 16, 2012 Selger du enkle vokser eller kun alt ilag? Har du fortsatt alt som står på første sida? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 16, 2012 Kan selges samlet, eller en og en.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 17, 2012 autobahn og cleaner fluid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 17, 2012 hva har du igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 17, 2012 Interessert i å se hva du har igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 19, 2012 Skal fikse en liste i helga, oppdaterer så annonsen. Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 29, 2012 Beklager for at dette har tatt en stund, men har vært en travel periode på jobb med mye overtid.. Men nå er listen oppdatert! Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 30, 2012 Vil gjerne ha en pris på CFR, Shield og Saphir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...