#1 Skrevet Mars 10, 2012 (endret) Hei. Vet det er en del som har byttet disse hjullagrene. Nå Har jeg skrudd det i fra hverandre, men finner ikke helt ut hvordan jeg skal få ut lagret. Det er ikke noen segringer slik som det har vært på alt annet jeg har skiftet disse lagrene på. Noen som kan gi en god forklaring og fremgangsmåte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 10, 2012 bare og presse det rett ut det. ikke noe form for låsing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2012 Hvilken vei skal det presses? Det er jo en form for ring som sitter både på innsinden og utsiden av lageret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2012 er ikke noe på den ene siden som jeg noen gang har sett og har bytta noen av dem på rs4 og a4 så bør ikke være det på s4 heller.skal presses ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2012 Skal ut og ta av hele huset. Så skal jeg ta bilde så du kan se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2012 Skjekk hva jeg fant http://www.audiworld.com/tech/wheel45.shtml 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 10, 2012 Sindre, Dette var Helt konge.: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 10, 2012 er det jeg sier jeg at det ikke er noe splint der:-) husk og sette lageret rett vei inn igjen vist ikke sliter du med og få inn spindelen igjen:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 10, 2012 det skal jeg huske. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 10, 2012 Dette gikk som en lek. Varmet bare opp lagerhuset litt og tok i litt med avdrager verktøyet, så kom lagret rett ut. Helt problemfritt. Takk til Sindre og Frode for gode svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 10, 2012 Nå er bilen testet og ikke en lyd og høre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...