Anbefalte innlegg

Hvilke dekk anbefales?

 

Hadde egentlig bestemt meg for Falken FK452, de koster 1350 på dekkonline.com - synes den prisen er grei.

 

Er det et bra dekk? eller noe annet som er bedre i samme prisgruppe?

 

Ser dekkonline også nå selger falken fk453, men finner ingen tester av det enda. Bør man kjøpe 452 eller 453?

 

Ønsker ikke å kjøre 1 sesong til på nankang :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke dekk anbefales?

 

Hadde egentlig bestemt meg for Falken FK452, de koster 1350 på dekkonline.com - synes den prisen er grei.

 

Er det et bra dekk? eller noe annet som er bedre i samme prisgruppe?

 

Ser dekkonline også nå selger falken fk453, men finner ingen tester av det enda. Bør man kjøpe 452 eller 453?

 

Ønsker ikke å kjøre 1 sesong til på nankang :P

 

Falken er vel blant de bedre av de dårlige, hvis du skjønner hva jeg mener. Hakk over Achilles, Nankang etc, men under Dunlop, Hankook etc. Ville også vurdert Vredestein og Kumho hvis de er i samme prisklasse. Kjenner ikke til 453, de er vel kommet nettopp...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ville du styrt unna falken? Kumho koster bare litt mer, men kjørte på de tidligere og synes de var støyete og slapp lett når det var vått..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Nokian Z g2? Kjøpte dem i fjor i samme dim. Synes dem har vært bra.

Dunlop sportmaxx og vredestein sessanta ca samme pris også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ville du styrt unna falken? Kumho koster bare litt mer, men kjørte på de tidligere og synes de var støyete og slapp lett når det var vått..

 

Nei har ikke grunnlag for å si at du burde styre unna Falken, mulig de er mer støysvake enn Kumho også, men synes det høres litt rart ut fordi svigers har hatt Kumho 235/35 19 på Golf 5 og 6 og disse bilene er jo kjent for å fremheve støyende dekk og det var ikke spesielt sjenerende støy på dem der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde Kuhmo ku31 215/35-19.. og det støyet veldig når man svingte inn til gater og sånt - Byttet til Pirelli P-zero 215/35-19 samme året og det bråket ikkeno i det heletatt.

Tydeligvis noe mønster som bryter veldig på Kuhmo dekkene, hvertfall i de mindre dimensjonene

 

Dette var på Golf 5.

 

Nå kjører jeg med Falken 452 på 225/30-20. Og det støyer ikke i det heletatt i forhold til kuhmo dekka jeg hadde på Golfen. Sporer litt gjør de, men det skulle egentlig bare mangle med de dårlige veia her.. Så ikkeno mer enn normalt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke pirelli? Fant ikke pzero nero i den dimensjonen :/ jeg er åpen for 215/35-19 også, men tror det er mere tilgjengelig i 225.. Goodyear har jeg også sett på ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

slike, bare i 215/35-19. Dekkonline har det ikke inne i 215 dimensjon akkurat nå ser jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fordi det der var runflat dekk tenker jeg :)

 

Kosta vel ikke mer enn 16-1700 pr dekk i 215/35-19. Den gang hos Dekkskift.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok:) hadde håpet og komme under 6k:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil jeg anbefale Falken :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er prisen på Hankook Ventus Prime 2 da? Disse er jo en av testvinnerne i NAF testen i år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører på falken 452(225/35/19), kjempefornøyd :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte det selv nå:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.