#1 Skrevet Mars 10, 2012 noen som har til overs eller vet hvor jeg kan få tak i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2012 bumper denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2012 bumper denne igjen da dette trengs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2012 Jeg fant en selger på ebay som hadde flere highline lister til salgs for en stund siden. Takrails har jeg aldri sett etter, er det highline sine du ser etter der og (dvs chrome)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2012 jupp chrome lister 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2012 Jeg har en hel passat highline 2003 mod for noen få kr. PM meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...