#1 Skrevet Mars 11, 2012 Fra eks antall prosjekt så blir det alltid noe skrot overs. Har masse interiør detaljer som gis bort. Matter , trekk, dører, slanger, ecu, gamle ratt , vinduer, bremseskiver , trøkk rør, m.m Velkommen innom vis det er noen som trenger deler. Rydder verksted så er happy vis noe skrot blir borte. Johan 97197160 Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2012 Fra eks antall prosjekt så blir det alltid noe skrot overs. Har masse interiør detaljer som gis bort. Matter , trekk, dører, slanger, ecu, gamle ratt , vinduer, bremseskiver , trøkk rør, m.m Velkommen innom vis det er noen som trenger deler. Rydder verksted så er happy vis noe skrot blir borte. Johan 97197160 Sent from my GT-I9100 using Tapatalk du har ikke tilfeldigvis servoslanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2012 Nei det hadde jeg ikke. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2012 Taktrekk til coupe med takluke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2012 Vis du kommer å tar det ut fra min bil så får du det. Ink trekk luke . Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 11, 2012 Hva slags ratt har du liggende Johan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 11, 2012 okei:) skal se litt når jeg har tid til å komme. hvor mye skal du ha for å ta d ut eventuelt? så kunne jeg kansje fått d ned med en lastebil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 11, 2012 Må ut me bur for å ta det ut. Derfor jeg ikke orker å gjøre det. Kan like gjerne sitte der. Rattet er av orginalt slag , sk buss replikka 4 eiket med airbag. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 11, 2012 ABY/AAN/ADU ECU liggendes ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 11, 2012 Er vel ikke fare for at du har et deksel der bryteren til takluka står? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 14, 2012 Verre med Ecu's Anders . Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 14, 2012 Har ikke den plast greia til luka dessverre. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 15, 2012 har du komplett gulvteppe i sort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 27, 2012 Har bare deler av det dessverre . Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 28, 2012 Har du org motor styreenhet fra 3b? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 30, 2012 har du framskjermer uten hull til sideblink og komplette dører foran? eventuelt i bra stand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...