#1 Skrevet Mars 11, 2012 Heisann Er det noen som vet om disse faclift lampene fra A3 passer på en prefacelift ? Jeg har i dag adaptive bi-xenon men kunne tenke meg disse facelift lampene med led kjørelys .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2012 De passer vel, men du må montere xenonkit isteden. For overgang fra d2s til h7 eller hva som er i de lyktene der. Hva med og selge dine originale xenonlykter og kjøpe nye originale xenonlykter med led? De er dyre, men da blir det bra ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2012 De passer vel, men du må montere xenonkit isteden. For overgang fra d2s til h7 eller hva som er i de lyktene der. Hva med og selge dine originale xenonlykter og kjøpe nye originale xenonlykter med led? De er dyre, men da blir det bra ihvertfall. Nei nei ... dette er orginale xenon lamper fra facelift modellen , de bruker d3s pærer og ikke d1s som vi har i våre biler... så spørsmålet er jo om de er bolt on uten noe adaptere o.l 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2012 Og syns heller ikke prisen på disse er avskrekkende http://viewitem.eim.ebay.no/ORIG-BIXENON-SCHEINWERFER-LED-TFL-AUDI-A3-S3-8P-2009/360237532333/item 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2012 Jeg har lest en plass at du må bytte skjermer og panser for å tilpasse faceliftlyktene (8PA) på din bil (8P) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 11, 2012 Jeg har lest en plass at du må bytte skjermer og panser for å tilpasse faceliftlyktene (8PA) på din bil (8P) Om dette er tilfellet så er nok dette uaktuelt ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 11, 2012 Litt lite bildet på mobilen. Så ikke det var originale lykter:) Men er vel som han andre skrev, må bytte skjermer og panser for at det skal paSse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...