#1 Skrevet Mars 11, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2012 God reklame for både bil og land 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2012 Fin video. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2012 Fin video Men når det kommer til spektakulær kjøring i Norge så mener jeg at Lofoten er stedet å dra. Ingenting slår de veiene på en fin sommerdag:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2012 Kjekt å se en slik bil kjøre rundt her ikke langt unna der jeg bor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2012 Kjørte bak denne imellom Sandvika(nordmøre) og nordover mot Trondheim. Snasen bil, og heeelt ok lyd Skal sies jeg ikke fikk ligge bak den mer enn 3-4 min før den suste forbi fergekøen, og borte var den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...