#1 Skrevet Mars 11, 2012 Hei Trenger en abs pumpe til en S6 C4 med dele nr 600 614 111 D Mvh Glenn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2012 Har fra s4c4, denne hadde org s6 bremser foran. Kanskje samme greia? Sjekker delenr etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2012 (endret) Kan sjekke når jeg kommer hjem jeg også, har en ABS-pumpe liggende på uthuset... Lagt til etter 5 timer 32 minutter: Har sjekka min ABS-pumpe, og den hadde delenummer 4A0 614 111 B / 0 265 205 006, så den passer nok ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2012 Samme delenr på min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2012 Samme delenr på min:) Samme dele nr som? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2012 Den jeg har er feil nr. Men nå står jeg på huggern, han har rett pumpe som er i god stand. Tar den med jeg. Må gi 400+mva for den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 14, 2012 Tok av dekselet da jeg kom hjem, er myr irr og dritt rundt og i kontakten så denne går nok i retur til hugger. Beklager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 14, 2012 Jeg hadde ikke Glenn:-( Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 15, 2012 Skal sjekke i kveld, har kanskje liggende ein slik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 18, 2012 Tok av dekselet da jeg kom hjem, er myr irr og dritt rundt og i kontakten så denne går nok i retur til hugger. Beklager. Takk for forsøket. Akkurat det samme som har skjedd med min :-/ Jeg hadde ikke Glenn:-( Sent from my iPhone using Tapatalk Det var dumt. Skal sjekke i kveld, har kanskje liggende ein slik. Fant du om du hadde en lik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 29, 2012 BUMP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 29, 2012 Hadde ikkje eg heller dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 30, 2012 (endret) skal jeg sjekke delebrakka mi kanskje da, siden ingen andre deleguruer fikser Lagt til etter 19 timer 7 minutter: fant en, fra S6, tviler på det er den store forskjellen, den jeg har har delenummer, 8D0 614 111 D kanskje du leste feil på de tre første pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 30, 2012 skal jeg sjekke delebrakka mi kanskje da, siden ingen andre deleguruer fikser Lagt til etter 19 timer 7 minutter: fant en, fra S6, tviler på det er den store forskjellen, den jeg har har delenummer, 8D0 614 111 D kanskje du leste feil på de tre første pm Supert.. kan dobbelt sjekkevi morgen jeg. sender deh en pm da :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...