#1 Skrevet Mars 11, 2012 Driver med litt renovering av Golfen, og blant annet det klassiske varmeapparatregisteret må ut. Ettersom jeg ønsker å rydde opp i ledningsrot og annet vil jeg ha ut hele dashbordet. Hittil har jeg løsnet 2stk skruer på enden (døråpningen), 2stk over midtkonsoll (senter av dashbordet) og 1stk inne i handskerommet. Allikevel virker det som det henger igjen noen plass i bakkant av senter og handskerommet. Noen som husker hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2012 Lenge siden jeg har skrudd dette på mk2, men fra Passaten mener jeg å huske mutterene i motorrommet er for selve varmeapparatet og ikke dashbordet - stemmer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2012 Mener det sitter fast i et par skruer fra motorrom også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2012 Mener at de som holder dashen fra motorrommet er høyere opp enn de til varmeregisteret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2012 Det sitter 2 13mm muttere i vannkassen bakvindusviskerarmene. Ellers er det bare å begynne å tømme dashbordet. Må også ta av "stålrammen" rundt luft kanalene inni dashbordet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 11, 2012 De til varme registeret er 3 stk totalt i motorrommet bak motoren, 10mm pipe, stikker vel 10-15mm med gjenger ut gjennom mutteren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 11, 2012 Tross to sjekk av vannkassa tidligere fant jeg tilslutt en 10mm tett oppunder der, så takk for tips folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 11, 2012 Er to stk der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 11, 2012 Jeg vet iallefall at jeg har løsnet en mutter, og har et dashbord ute av Golfen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 23, 2012 Lite oppfølgingsspørsmål: I stålrammen som sitter rundt varmeregisteret går det to bolter, lik de to man setter på hver side av dashbordet i døråpningen. Stemmer det ikke at det er en femte slik skrue som skal sitte en eller annen lur plass? Ja, montasje etter lengre opphold på gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...