#1 Skrevet Mars 11, 2012 Sommerfelgene solgt til Touran, på utkikk etter nytt. Noen som har noe liggende? Kom med specs, bilde og pris Mye kan være av interesse, både RS6, BBS, eller annet som kan passe Touran. Ingenting over 10k er interessant igrunn, blir for dyrt for en pendlerbil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2012 Har et sett nye 17" orginale VW felger med dekk, alt tatt av ny golf i butikken. Skal finne bilder. Selges kr 7000.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2012 Vinter eller sommerdekk? Solgte akkurat et sett med "standard" 17" sommerdekk, så orginale 17" må i såfall bli med vinterdekk. Men, det har jeg egentlig ikke planer om å kjøpe før til høsten igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2012 jeg har disse som jeg tenker og kvitte meg med 8x18 ET50 BBS CH Black Edition og tenker meg 10tusen for dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2012 Vinter eller sommerdekk? Solgte akkurat et sett med "standard" 17" sommerdekk, så orginale 17" må i såfall bli med vinterdekk. Men, det har jeg egentlig ikke planer om å kjøpe før til høsten igjen. Er med sommerdekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2012 Har 4 stk helt nye og ubrukte OEM VW felger til salgs. 2-delte felger som heter Orca/Grand Prix. Nypris cirka 6500 PR STK. Jeg skal ha 8000 kr/bud for de...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 12, 2012 Har 4 stk OZ Opera EVO 8 x 18 ET 45 eller 48 med 225/40 conti dekk. Brukt i kun 5000km. Kvalitets sett. 8500.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 19, 2012 (endret) Originale BBS Riva felger. Kan nok skaffe VW merker til senterdekselene og. 17" felger. 7" breie og ET47. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...