#1 Skrevet Mars 11, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31248049 Denne har jeg fremdeles i garasjen (men det blir dårlig med tid til den) skilter er nå levert inn, men den er eu godkjent en stund til, Det kan medfølge megasquirt v3 hiddensprut/saab turbo/nye stempler/foringer m 8,8 i komp,vannkjølt intercooler, nytt pakningssett++ Her har du muligheter til å få noe helt unikt, og ganske kult -ikke mange som forventer å bli frakjørt av en kassebil: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2012 Denne såg jo relativt strøken ut:) Hadde eg berre ikkje hatt bil:( Men kanskje ein kompis er int. Korti skal den på neste EU? Har du bilde av motor og i litt andre interiør bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2012 Den er ganske bra ja (men ikke så strøken som den ser ut på bildene) skal sjekke om jeg har noen flere bilder av den.. har du en mailadresse? neste eu er i løpet av juni/juli Denne såg jo relativt strøken ut:)Hadde eg berre ikkje hatt bil:( Men kanskje ein kompis er int. Har du bilde av motor og i litt andre interiør bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2012 Den er ganske bra ja (men ikke så strøken som den ser ut på bildene) skal sjekke om jeg har noen flere bilder av den.. har du en mailadresse? neste eu er i løpet av juni/juli er det ikkje berre å legge ut bilda her, sikkert fleire og som vil sjå mulig å tatt den testen? korleis er det med rust? bulk i karroseriet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2012 Skal se hva jeg får til av bilder, kan vel vise den til eu kontroll noen mnd før tida.. men er vel litt tidlig nå? om den skal inn i juni/juli? er litt overflaterust i noen plateskjøter/rusthull i frontplate under frontfanger, er ikke bulker på karroseriet nei (ble faktisk stoppet av purken med denne, og fikk skryt over hvor bra den så ut: smil er det ikkje berre å legge ut bilda her, sikkert fleire og som vil sjåmulig å tatt den testen? korleis er det med rust? bulk i karroseriet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 11, 2012 Skal se hva jeg får til av bilder, kan vel vise den til eu kontroll noen mnd før tida.. men er vel litt tidlig nå? om den skal inn i juni/juli? er litt overflaterust i noen plateskjøter/rusthull i frontplate under frontfanger, er ikke bulker på karroseriet nei (ble faktisk stoppet av purken med denne, og fikk skryt over hvor bra den så ut: smil Kan reise inn 4mnd før tida;) hehe:) godt det er nokon i politiet som har sans for slike biler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 11, 2012 4mnd før ja:) men tror ikke jeg orker å styre med eu kontroll på denne.. må ivertfall skifte hjullager bak (dette følger med) politiet hadde sansen for denne ja, jeg skulle bare ringe han om jeg trengte deler til den osv: rolleyes Kan reise inn 4mnd før tida;)hehe:) godt det er nokon i politiet som har sans for slike biler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 2, 2012 Bump:) bygge driftebuss noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 15, 2012 solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 15, 2012 solgt? Denne er ikke solgt nei:) står fremdeles i garasjen og støver ned... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...