#1 Skrevet Mars 11, 2012 (endret) Hei! Som topic, ønsker å kjøpe 1 original Speedline felg i bra stand (har 3 fra før). Helst til en noenlunde fornuftig pris.. Altså slike: OBS! Er først og fremst intr i felg med original finish, ikke omlakkerte eller slitne felger! Ta kontakt på PM eller tlf 99506719 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2012 Nå har jeg 3 felger i tilnærmet mint original condition, så trenger 1 til Noen som har en strøken reservehjulsfelg i orignal stand liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2012 tror jeg har en liggende som ser u brukt ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2012 Jeg har 5, 4 av de trenger pleie. Siste ser grei ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2012 Tror jeg har fått tak i den siste jeg mangler hos mr. Hovde Håper å få henta den i helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 23, 2012 Ok får si ifra evt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 23, 2012 Ok får si ifra evt Den er god 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...