#1 Skrevet Mars 11, 2012 Er nødt til å selge denne fordi jeg har altfor mange prosjekter stående. Litt mer info om denne: Frontrute er knust. Veldig lite rust. Den lille jeg har funnet har jeg slipt ned,lakkert og lagt på understellmasse. Deler og interiør er "para" med en 200 fra USA så den har 20v fanger og 200 lykter. Interiøret er beige skinn. Stolene foran er med hukommelse og varme foran og bak. Sitter også senkefjærer og sportsdempere på den Når det kommer til motor så er det mulig å velge litt. Nå står det i en 3b 20vt motor fra s2 i den. Planen var egentlig å få den fyrt opp med denne. Har også en nyoverhalt mc1 10vt motor stående man også kan få med. Eller en helt vanlig femmer sugemotor. Prisene blir litt forskjellig med hvilken motor du vil ha med. For bare "skallet" skal jeg ha 6k for. Da med helt nye piggdekk og sommerdekk som er brukt. Noe mer du lurer på? Ta kontakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2012 bumper denne jeg. kan også selges i deler. Ellers går den i skroten. skallet for 4k. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2012 Da nærmer det seg faktisk spiker for denne bilen om ingen har lyst til å gi den et videre liv. Problemet er at den tar opp plass. Bilen i seg selv er i veldig god stand faktisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2012 Hva er prisen for bilen ferdig og "ready 2 go" med s2 motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2012 s2 motor er solgt. Så da blir det med original 10v motor som er alternativet. Da vil vel bilen ligge på rundt 10k. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 21, 2012 Hvordan ligger det an med tanke på skilt på denne? må på eu-kontroll først? Er den originalt med sugemotor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 21, 2012 Den må på eu godkjenning først ja. Er original med sugemotor. Så må vel frontrute skiftes før eu godkjenning. Men annet enn det så virker den grei faktisk. Bilen har ikke blitt spiker enda! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 21, 2012 Jeg har ikke plass til hel delebil, men om denne blir spiker må du selge meg noe deler først? Trenger først og fremst baklyktplate og en hovedlykt, er senkesett med tuv? Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 22, 2012 Hvis den skal bidra som spiker så kommer jeg nok til å plukke litt deler først. Men håper at jeg får redda denne eller at noen andre gjør det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 2, 2012 Kunne du slengt ut noen bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 3, 2012 Jeg er offshore akkurat nå. Kan kanskje få min bror til å knipse noen bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 30, 2012 Hvor står denne? Jeg kunne tenkt meg å sitte i forsetene mine igjen Jeg har jo også dashbordet som tilhører dette. Ikke minst trejger jeg en bil å montere motoren min i.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 1, 2012 Denne står i Ålen. Like ved Røros. Planen er egentlig å hive inn en 10vt motor i den og få den på skilter og så selge igjen. Men kan vel også selge slik som den står nå om det er interessant:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 3, 2012 Hehe, planen min og, hive en 10vt i den og bruke den som herjebil / test av 10vt med div upgrades og aan motorstyring, så trenger den uten motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 3, 2012 Bare å hente det:P Står her uten motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...