#1 Skrevet Mars 12, 2012 Golf 3 GTI 8v HUGGES da denne er råten i kanaler, bunn, og vanger!! Har 3 sett med hjul til denne.. 15" 185/55r15 med Michelin Piggfrie dekk, knappe ett år. kjørt kunn i sesong selges med Felg. 15" 185/55r15 Nokian Hakkapelitta 7 med felg, kjørt i 1 mnd FLETT nye.. Bud 17" 205/55r17 Minerva dekk.. bud Edition One interiør 4000.- Baklyke med sota rute (emblemfri) og vil si den er veldig rustfri etter den ble "overhalt" bud Bakfanger bud.- Frontfanger med grøftelys og blinklys, bud.- interiør uten om dette, har alt, er komplett bil. BLIR avskiltet 12.03.12.. Er eu godkjent til 2014, men denne er livsfarlig og kjøre, er så iHEL gjennomrustet i vanger og bunn! Hehe, støtdemper tårna bak ga ser, så da er det boss. Har vært nok under kniven denne her no.. Frontlyker: bud Baklykter: 2 sett med orginale, pluss ett sett med sånn lexus "look".. Dører, bakdører med sota ruter, og ganske greie for rust.: Takluker 2 stk, en med gåen motor..! Coilovers, vært på i ca 1 år.. Disse er justert inn etter MAX senking på GOLF 3 GTI i følge Bt.. Disse har eg også papirer på.. Av typen JOM.. meget godt coilovers sett, som kan senke lavt, og samtidig stivt men behagelig:) Instrumtetpanel, gått 262 mener eg og huske, dette e fra 16V med rødt lys i:) dashbord.!! Ja har ALT.. BILDER KAN SEES PÅ FINN.NO (FINNKODE :33707181) Delene befinner seg i Bergens området, nærmere bestemt Askøy.. Svarer tlf, og Meld! Jeg kan nåes på 91 68 31 63, Mvh Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2012 Her har du en direkte link til finn annonsen heller: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=33707181 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2012 (endret) Yes, det stemmer Lagt til etter 3 dager 17 timer: Bump, ingen som har golf3 og trenger deler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2012 Jeg kan være interresert i venstre fram dør, kanal listene hvis de er hele, og bakluke. Men er ett stykke unna drammen:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2012 Jeg kan være interresert i venstre fram dør, kanal listene hvis de er hele, og bakluke. Men er ett stykke unna drammen:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2012 Har venstre framdør og bakluke, samt kanalkjørt men mangler den lille listen på topp av disse.. Bakfanger - solgt Frontfanger m lykter - solgt venstre bakdør list og hjulbue list - solgt Hovedlykter, grøftelys og bryter til lysene - solgt.. Har fremdeles : Coilovers merke JOM, med papirer.. RECARO EDITION ONE seter.... Sommerhjul i 17 Og 2 sett med vinterhjul i 15.. Også annet inventar.. Instrumt 262000 trur eg, hattehylle uten HULL., pluss annet graps.. Går snart i BOSSET vist ikke noen er intr.. Mvh Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 24, 2012 Har framsetene tilt ? skulle hatt det i en 3 dørs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 26, 2012 (endret) Heisann Øyvind. Framsetene har tilt ja;) begge 2:) send meg hjerne melding på 91 68 31 63 mvh Marius Lagt til etter 1 dag 19 timer: bump:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...