#1 Skrevet Mars 12, 2012 (endret) Noen her som vet hvilken bbs felg dette er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2012 BBS RA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2012 Det er definitivt RA. Denne finnes til og med som original VW felg i både 13", 14" og 15", med VW logo og delenummer. Jeg hadde noen av dem i 15", dum som jeg var lot jeg de følge bilen når jeg solgte den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12, 2012 Takker. Da er kansje dette originale 15" som jeg fikk med golf syncron mi: rock : Hva er ca verdi på disse da? Ser faktisk ganske bra ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2012 Jeg kjøpte noen i grei stand med dekk til 2000. Det var originale felger til VW. Kanskje ikke helt riktig pris, men det kan gi deg en pekepinn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2012 Jeg ville også sagt rundt 2000 for et greit brukt sett med normale bruksspor for 20 år gamle felger. De er ikke de mest ettertraktede av BBS-felgene, siden de ikke er av den delte typen, men kvaliteten og utseendet er helt på topp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 12, 2012 Åssen er det å få tak i senterdeksel til disse? Og til hvilken pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 13, 2012 De fåes kjøpt fortsatt, som f.eks her. Fåes også i andre utførelser her. Repro/replica i 8x16: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...