#1 Skrevet Mars 12, 2012 Ønskes kjøpt . Bør være i god stand å manuell gir . Magne Hustad 45211777 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2012 hei,har en audi s6 c4 avant til salgs da. manuell,men er litt som bør gjøres med den,finnkode ; 33727811 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2012 Har en s4 sedan i vurdera bytte ut , manuell selvsagt og går rimelig friskt , kostet på ein go del sia i kjøpte den , nettopp eu godkjent i 2 nye år .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2012 Send meg en PM med bilder og litt info da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 19, 2012 er vel enklere om du kommer bort og kikker en dag ? Er påkostet mye i understell , trimmet en go del og nytt register . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 30, 2012 Vurderer salg av min også hvis prisen er rett. For bilder og info kan du se i tråden min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...