#1 Skrevet Mars 12, 2012 Har lekkasje på vær av siden på Bakdiffen min, der drivakslingene går inn i diffen. Regner med att det er noen simringer el.lig. som er slitt/gåen. Noen som har delenr? eller vet hvor jeg kan få tak i dette? Noen som har gjort dette før? vanskelig jobb? Er forresten en 1991 mod. (c4) Harry. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2012 Simringen på høyre side er en standard type, men på venstre side må du ha originaldel da den er av ikke standard størrelse. Jeg gjorde jobben på venstre side på min C4. Må ta ned eksosanlegg, ha ut fjærbenet og så ta ut stikkakselen for å få skiftet simringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2012 Simringen på høyre side er en standard type, men på venstre side må du ha originaldel da den er av ikke standard størrelse. Jeg gjorde jobben på venstre side på min C4. Må ta ned eksosanlegg, ha ut fjærbenet og så ta ut stikkakselen for å få skiftet simringen. Fjærbeinet må vel ikke ut, for det sitter forran.. Men spindelen bak tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12, 2012 Det er nå fjærbein bak også (det heter nemlig det når fjær og demper utgjør en enhet), og jeg tok det ut for å komme til. Hadde kanskje noe med at jeg rundet unbrakosporet i bolten som holder stikkakselen, så jeg trengte litt plass for å jobbe med det. Spindelen må ikke ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2012 Snakket med en kompis nå, og han sier att den på venstre side har utgått... Det stod ikke noen størrelse på simringen i etka som han fant. Noen som vet størrelsen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2012 Den har vært omtalt her på forumet tidligere. Prøv å søke etter den, og se om du finner noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 12, 2012 (endret) Disse er vel like på alle "gamle" quattro? Jeg fikk tak i hos autohaus arizona for en måned siden. Genial plass å handle forresten:) Den venstre er spesiell mens den på høyre side er lik de som sitter i girkassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 12, 2012 Disse er vel like på alle "gamle" quattro? Ja, nesten. De aller aller eldste (dvs opp til tidlig 83) har en annen igjen, men ellers er den lik på det meste q-differ fra 80- og 90-tallet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 12, 2012 Den høyre har jeg skaffet nå, men sliter litt med å finne den venstre.. har sendt mail til Autohauz, så får se om de har eller kan skaffe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 12, 2012 men sliter litt med å finne den venstre.. har sendt mail til Autohauz, så får se om de har eller kan skaffe De har den, med mindre de har gått tom nettopp da. Jeg fant den ihvertfall, nr er 017525400A;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 12, 2012 Service av Autohauz, fikk svar på mail ganske fort. Fått bestillt begge to. Takk for hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...