#1 Skrevet Mars 12, 2012 Sliter litt for å få eu godkjent corradoen min. Har fått feilen "fjørende pedal" på eu kontrollen. Når tenningen er av får du pumpet pedalen helt hard, å jeg klarer ikke å få den til å fjøre litt engang. Men når tenningen er på klarer du på en måte å treffe et punkt i pedalen, kjennes ut som mekanisk kontakt i bremsesystemet. Jeg mener på de andre corradoene jeg har hatt har vert sammeleis, men er ikke sikker. Trenger litt tips til å finne feilen, eller å finne ut om det faktisk skal vær sånn. Bremsene biter som f... Å jeg har ingen problemer med å låse bremsene... Det jeg har gjort hittil - sett over alle bremseslanger - luftet systemet totalt - byttet en dårlig kalliper - luftet systemet igjen - luftet en gang til med skikkelig trykkluftutstyr - byttet hele bremsekraftforsterker med alt tilbehør - koblet vekk lastventil for å prøve dette Men ingenting hjelper?? Tiips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2012 Det er da normalt vel? Pedalen på min er fjørande på tomgang men heilt fin når eg bremser med bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2012 Jo, skulle vell tru det.. Men treffer du ett "mekanisk" punkt når du presser inn pedalen ? Som om du treffer ett punkt, så blir det tyngre derifra? Skal på etterkontroll på møller imorgen, å se hva de sier om saken.... Håper jeg får den eu godkjent... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2012 Står fortsatt sommarhjul på den så har ikkje kjørt mykje rado i vinter så det husker eg ikkje Men trur ikkje det er nåke "punkt" den treffer nei..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2012 Var på etterkontroll på Møller idag, å de var enig med meg at alt var i orden :-) Bilen er nå endelig eu godkjent! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...