Fjørende pedal??? corrado g60

Anbefalte innlegg

Sliter litt for å få eu godkjent corradoen min. Har fått feilen "fjørende pedal" på eu kontrollen. Når tenningen er av får du pumpet pedalen helt hard, å jeg klarer ikke å få den til å fjøre litt engang. Men når tenningen er på klarer du på en måte å treffe et punkt i pedalen, kjennes ut som mekanisk kontakt i bremsesystemet. Jeg mener på de andre corradoene jeg har hatt har vert sammeleis, men er ikke sikker. Trenger litt tips til å finne feilen, eller å finne ut om det faktisk skal vær sånn. Bremsene biter som f... Å jeg har ingen problemer med å låse bremsene... Det jeg har gjort hittil

- sett over alle bremseslanger

- luftet systemet totalt

- byttet en dårlig kalliper

- luftet systemet igjen

- luftet en gang til med skikkelig trykkluftutstyr

- byttet hele bremsekraftforsterker med alt tilbehør

- koblet vekk lastventil for å prøve dette

Men ingenting hjelper?? Tiips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er da normalt vel? Pedalen på min er fjørande på tomgang men heilt fin når eg bremser med bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, skulle vell tru det.. Men treffer du ett "mekanisk" punkt når du presser inn pedalen ? Som om du treffer ett punkt, så blir det tyngre derifra?

Skal på etterkontroll på møller imorgen, å se hva de sier om saken.... Håper jeg får den eu godkjent...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står fortsatt sommarhjul på den så har ikkje kjørt mykje rado i vinter så det husker eg ikkje :P

Men trur ikkje det er nåke "punkt" den treffer nei.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på etterkontroll på Møller idag, å de var enig med meg at alt var i orden :-) Bilen er nå endelig eu godkjent! :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.