#1 Skrevet Mars 12, 2012 I det siste har jeg hatt problemer med at viskere og blinklys ikke virker. Stoppes bilen virker det som regel igjen ved neste start. Jeg har lokalisert dette til å være dårlig kontakt inn mot tenningslåsen (i støpselet bak). Ved ett tidspunkt slo ikke starteren inn heller. Bøyde litt på stiftene i kontakten og bilen startet. (Etter problemene med starteren har ikke autostrømmen på cd-spilleren, eller fjernkontrollen på sentrallåsen virket) Noen som har hatt lignende problemer? Vet at noen skifter tenningslåsen, men er usikker på om dette hjelper siden problemet er lokalisert i kontakten bak tenningslåsen. Noen som har skiftet hele greia? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2012 holder med å bytte bakstykket på tenningslåsen så tipper jeg alt er i orden igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2012 Ok, takk. Har bestilt nytt bakstykke nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...