#1 Skrevet Mars 12, 2012 Satt stål hjulbolter på alu felgene, så skulle jeg stramme til så ødla jeg bolten og gjengene på navet. prøvde å kjøpe nye hjulbolter men navet er gjenga om, går det ann å bruke gjengetapp og sette på nye bolter? eller må jeg kjøpe nytt nav? noen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2012 Hvis du har dratt over gjengene i navet så bør du nok skifte navet. Hjelper lite med gjengetapp, hullet har nok blitt for stort. Må ha dratt fryktelig hardt til da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2012 2 løsninger, bytte nav eller sette inn løsgjenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12, 2012 aff, det jeg frykta -.- går det med 3 av 5 hjulbolter eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2012 Prøv det på en EU kontroll du....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2012 I et nødsfall kan du kjøre med 3 bolter, men ikke dra den for langt... Jeg ville ikke stolt på løsgjenger, ville heller bare byttet navet. Burde være greit å få tak i et brukt nav til en A4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 12, 2012 ja blir vell til det, kjøp og salgs trådene her er litt slapt men finner vell no. skal på etterkontroll i morgen med 3 bolter håper det går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 12, 2012 Det går ikke det.....derfor jeg skrev det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 12, 2012 Hvis etterkontrollen gjelder hjula eller hjulboltene så sliter du. Hvis det er f.eks. en lyspære, har du ingenting å frykte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 12, 2012 er luftfilterboks og frontfanger, har vært på full teknisk kontroll der så tviler på at de ser på noe annet enn det de skal med mindre noe skiller seg veldig ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 12, 2012 For etterkontroll, kapp av hodene og lim de på. Eventuelt fyll de ødelagte hullene med sikaflex og putt de inn. Litt kjipt om de begynner å skru på boltene, men tviler på de gjør det. (Ja, jeg oppfordrer deg vel til å begå ett lovbrudd) hehe Så tar du å fikser det etterpå. Er ikke å anbefale å kjøre med kun 3 bolter ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 12, 2012 hehe ja, tenkte på det i sta blir nok til at jeg gjør det. hjulet faller ikke av på motorenveien med 3 hjulbolter vell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...