#1 Skrevet Mars 12, 2012 Hei. Jeg driver og monterer fjernstyrer til sentrallåsen på golfen min og lurer litt på hvordan jeg skal kune styre denne. I fører døren så har jeg en vakumstyrt servo som det kommer 3 ledninger ut ifra. 1 rød, 1 rød/hvit og 1 rød/gul. Regner med disse sender noe signal til vakumpumpen. Hvilket signal og i hvilke ledninger går det? Jeg har 2 ledninger fra den fjernstyrte sentrallåsen som skal kobles inn. Begge gir jordings signal. Ene gir jord ved låsing og andre gir jord ved åpning. kan jeg koble denne inn på de ledningene fra førerdøren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2012 hmm, meg bekjent så er det ingen vakkumstyring av førerør? kun en dings som aktiverer pumpe for resten av anlegget, dvs, du kan ikke åpne alle dører ved og låse opp passasjerdøra, kun fører døra forstod du noe av dette? dvs, du må ha en slik "popper"som åpner førerlåsen, som da igjen åpner resten på vakuum iallefall slik det har vært på alle de golf 2 med sentrallås jeg har vært borti 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2012 Hmm.... Når du sier det så gikk det ikke noe vakumslange inn til denne enheten. Men jeg mener og huske at jeg har testet med og låse opp bilen fra passasjersiden, og at fører døren og gikk opp da. Har ikke batteri i bilen så får ikke testet dette før seinere. Men er det noen som vet hvilket signal denne enheten i førerdøren sender til vakumpumpen? Kan det være så enkelt at det er fast 12v inn på den røde ledningen og +12v signal på de to andre alt etter om bilen låses eller låses opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...