#1 Skrevet Mars 13, 2012 Jeg er pÄ jakt etter komfort-kontrollenheten i min A4 B5. Jeg vet rett og slett ikke hvor den sitter. Den skal visstnok styre vinduer og interiÞrlys, osv, og dette fungerer ikke skikkelig. Har hÞrt at den skal befinne seg under teppet et sted, men det er veldig vanskelig Ä sjekke om jeg ikke vet nÞyaktig hvor den er.  Er det noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2012 Er litt usikker pÄ om det er komforstyreenhet pÄ disse bilene. Mener at kupelys og fjernlukkking av vinduer og slikt blir styrt av sentrallÄs styreenheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2012 Denne skal sitte under teppe framfor/ved fÞrersetet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2012 Litt av en plassering... hehe! Da skal jeg prÞve Ä pirke denne fram.  Jeg ogsÄ trodde at disse bilene ikke hadde en, men nÄ har jeg byttet sentrallÄspumpen, og det ordnet ingenting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del pÄ andre sider Flere delingsalternativer...