#1 Skrevet Mars 13, 2012 Jeg er på jakt etter komfort-kontrollenheten i min A4 B5. Jeg vet rett og slett ikke hvor den sitter. Den skal visstnok styre vinduer og interiørlys, osv, og dette fungerer ikke skikkelig. Har hørt at den skal befinne seg under teppet et sted, men det er veldig vanskelig å sjekke om jeg ikke vet nøyaktig hvor den er. Er det noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2012 Er litt usikker på om det er komforstyreenhet på disse bilene. Mener at kupelys og fjernlukkking av vinduer og slikt blir styrt av sentrallås styreenheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2012 Denne skal sitte under teppe framfor/ved førersetet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2012 Litt av en plassering... hehe! Da skal jeg prøve å pirke denne fram. Jeg også trodde at disse bilene ikke hadde en, men nå har jeg byttet sentrallåspumpen, og det ordnet ingenting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...