#1 Skrevet Mars 13, 2012 Hei. Har en G60 kasse stående som jeg har planer om å ha i reserve når den som står i golf en dag ryker. Men den trenger nye synk ringer hvertfall. Har lyst og prøve meg på og overhale denne kassen selv. Finnes det noe litteratur på overhaling av disse kassene? Er det noe som det er vits og bruke tid og penger på? Og til slutt hvor får man tak i deler til og overhale kassen med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2012 Hei. Har en G60 kasse stående som jeg har planer om å ha i reserve når den som står i golf en dag ryker. Men den trenger nye synk ringer hvertfall. Har lyst og prøve meg på og overhale denne kassen selv. Finnes det noe litteratur på overhaling av disse kassene? Er det noe som det er vits og bruke tid og penger på? Og til slutt hvor får man tak i deler til og overhale kassen med? http://www.zelek.com/VW02A_Hard_Parts.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2012 Var jo tålig stive priser der da. Kan jo like gjerne bare kjøpe en ny brukt når kassen ryker da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...