#1 Skrevet Mars 13, 2012 Har vært inne på møller for aircondition service, de sa at kompressoren ikke ville starte. Tok så en diagnose på klimaanlegget, og fikk følgende feilkode: Trykkontakt til klimaanlegg -129- Avbrytelse/kortsluttning til stål Permanent. De sjekket litt i etka, men fant ikke ut stort. Står en kontakt helt nede ved radiatoren, som de mente det måtte være. De ville bare bestille den å sjekke, avventer den litt jeg. Kan jo være noen her inne har mer peiling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2012 Om trykkføleren er defekt vil ikke kompressor starte mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2012 Er det gass på anlegget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2012 Hvor står ev denne trykkføleren? Ble fylt på gass først ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2012 La merke til at vifta også går på full spiker konstant nå, den gikk ikke før det ble fylt på gass. Kan dette også være pga denne føleren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2012 kan være det.. høres ut som høytrykks transmitteren, men jeg er ingen expert.. men om den har helt feil verdier, 50-60 * c, vil den jo be vifta om å kjøle som faen.. prøv å koble av ledningen, mulig den sitter på kondensatoren( radiatoren ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...