Anbefalte innlegg

Vurderer i en kort periode å selge mitt nyrestaurerte 83 gti karosseri.

 

Bilen er rustfri, og er meget bra. karosseriet er sanblåst og grunnet med epoxy, lakkert med acryl "lastebillakk" under og innvendig.

Ny oem bakluke og skjermer syreduppet, syregrunnet. Alle deler/karosseri er gunnet med epoxy før sparkel, ikke sparklet rett på stål.

 

Karosseriet blir lakkert utvendig i de nærmeste dagene. Blir lakkert med 2 strøk acryl, og 1 med klarlakk.

 

Karosseriet med karosserideler selges 70000,-

 

de som har drevet litt med bil skjønner dette ikke er noe upris, det ligger xxx antall timer for å få karosseriet slik dette er.

 

Tråden holdes steng for kommentarer, er du interessert, ringes jeg på 90732466

 

Noen bilder slik den er p.d.d :

 

IMG_4058.jpg

 

IMG_4070.jpg

 

IMG_4071.jpg

 

IMG_4073.jpg

 

IMG_4074.jpg

 

IMG_4097.jpg

 

IMG_4111.jpg

 

IMG_4113.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig ferdig lakkert.

 

Ingen med en sliten gti som kunne tenkt seg nytt karosseri? :)

 

 

IMG_4163.jpg

 

IMG_4164.jpg

 

IMG_4167.jpg

 

IMG_4168.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som er interessert? :P

 

 

edit; opptil fler ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de som har drevet litt med bil skjønner dette ikke er noe upris, det ligger xxx antall timer for å få karosseriet slik dette er.

 

 

de xxx antall timene får du nok ikke noe særlig betalt for desverre :) så i mine øyne er den noe overpriset:)

du får heller gjøre som du skriver og monter den selv med en karosserimessig sliten gti :)!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.