#1 Skrevet Mars 13, 2012 (endret) Vurderer i en kort periode å selge mitt nyrestaurerte 83 gti karosseri. Bilen er rustfri, og er meget bra. karosseriet er sanblåst og grunnet med epoxy, lakkert med acryl "lastebillakk" under og innvendig. Ny oem bakluke og skjermer syreduppet, syregrunnet. Alle deler/karosseri er gunnet med epoxy før sparkel, ikke sparklet rett på stål. Karosseriet blir lakkert utvendig i de nærmeste dagene. Blir lakkert med 2 strøk acryl, og 1 med klarlakk. Karosseriet med karosserideler selges 70000,- de som har drevet litt med bil skjønner dette ikke er noe upris, det ligger xxx antall timer for å få karosseriet slik dette er. Tråden holdes steng for kommentarer, er du interessert, ringes jeg på 90732466 Noen bilder slik den er p.d.d : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2012 Endelig ferdig lakkert. Ingen med en sliten gti som kunne tenkt seg nytt karosseri? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2012 (endret) Ingen som er interessert? edit; opptil fler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2012 de som har drevet litt med bil skjønner dette ikke er noe upris, det ligger xxx antall timer for å få karosseriet slik dette er. de xxx antall timene får du nok ikke noe særlig betalt for desverre så i mine øyne er den noe overpriset:) du får heller gjøre som du skriver og monter den selv med en karosserimessig sliten gti ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...