Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk!

Lurer på om noen har kurvelys til gamlebilen min ?

(eller de som sitter i fangeren)

Bilen er ombygd og jeg har bare glass uten mulighet for pærer i fronten av bilen, merkelig spørr du meg.

Se hvilken bil det er i signaturen min :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hvertfall et til høyre side: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hvertfall et til høyre side: vinke :

da er vi litt nærmere :). trenger forresten pærefester osv. ledninger kan jeg lodde og tilpasse selv : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Martin, du har kanskje bare dummies i fronten på din bil? Hvis de er av plastikk og lakkert sølv på innsiden av "glasset" så er det dummies.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Martin, du har kanskje bare dummies i fronten på din bil? Hvis de er av plastikk og lakkert sølv på innsiden av "glasset" så er det dummies.

Stemmer nok det ja, så "Dummie" er ordet jeg har lett etter.

men det virker som jeg har 2 hakk på bryteren helt nederst til venstre "på" instrumenthuset elns.

bilde: IMAG1075.jpg

regner med jeg kan fikse noe på den bryteren, vet der er tåkelys bak der :) jeg tenkte første hakket kunne være kurvelys og siste hakket kunne være begge. vi får se om jeg får tak i lykter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle 80ene har 2-hakks bryter for både foran og bak, dette er helt vanlig. Samme på VW. Audi 90 og COupe type 81/85 hadde separate brytere for foran og bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle 80ene har 2-hakks bryter for både foran og bak, dette er helt vanlig. Samme på VW. Audi 90 og COupe type 81/85 hadde separate brytere for foran og bak.

Da ser jo planen min mye lysere ut :)

Takk for "opplysningen" Per :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 2 sett med kurvelys til 85 coupe quattro/ urquattro liggende om det passer? ser like ut på bilde ivertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg og har muligens liggende...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg og har muligens liggende...

Har 2 sett med kurvelys til 85 coupe quattro/ urquattro liggende om det passer? ser like ut på bilde ivertfall.

Mener disse passer ja, jeg har dummies fra før :P

Hva hadde du/dere tenkt dere for de da ? (kan sikkert sende meg pm)

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpt av Kristian kvarme :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.