Anbefalte innlegg

Jeg skal nå selge min caravelle, ettersom jeg har anskaffet meg nyere bil.

 

bilen har gått ca 192000km.

Skal ha registerreimskifte nå, dette skal gjøres før salg gjennomføres. (om ikke kjøper veldig gjerne vil gjøre dette sjøl - alt er innkjøpt originalt)

Bilen er fin å se til, men noe rust har kommet frem på kanaler.

Innvendig vises det at den har en rimelig lav kilometerstand.

Bilen har sorte Project Zwo/Hella DE frontlykter, men fjernlyset har sprukket på begge to. Har imidlertid en ny liggende som jeg ikke har montert, vet jeg kan få tak i klare lykter for montering. Har også kanskje en reserveløsning med sorte lykter til dette som kan funke fint og se bra ut.

Originalfangere er lakka, og faktisk holder de seg rimelig bra!

Girkassa har noe trøbbel med synkronisering, får ikke gira ned uten dobbelkløtsj/mellomgass. Dette er det første etter regreimskift som skal fikses (bytte kasse). Det vil imidlertid øke prisen noe.

Bilen har sota ruter bak b-stolpe, dette er proft utført og veldig behagelig.

Har ekstra varmeapparat for passasjerrom under seteraden, og friskluftanlegg i taket via vifte bak.

Dieselpumpa har blitt justert noe, så den går betydelig bedre enn forventet, dog bruker den litt mer og legger igjen litt sort røyk. En mellomting hadde kanskje vært fornuftig, kan sørge for det om ønskelig.

Pumpa har også begynt å svette litt diesel ved gjennomføring på gassarm. dette vil evt bli utbedret etter girkassa.

Dersom dette er gjort og bilen ikke enda solgt, vil også rusta bli behandla og kanalene lakka.

Startbatteriet er nylig testa, har 90% kapasitet så det vil holde i flere år om det får nødvendig omtanke.

 

Andre ting som er gjort:

nye bærekuler øvre og nedre, nye ytre endeledd begge sider, nye hjullager begge sider foran. Overhalte calippere foran og nye skiver og klosser i fjor. Skifta indre stabstagforing begge sider.

 

Følger med 18" sommerhjul, 2 nye dekk i fjor, 2 nye før jeg fikk de. Alle har altså bra mønster. Dette er Anterafelger (Italia) så de er av god kvalitet.

Vinterhjul er 15" med Nokian RSI piggfritt med ca 7mm mønster.

 

Alternativt har jeg sett med 15" alu for sommer, og evt pigg istedet for piggfri.

Årsavgift er såklart betalt!

 

Prisantydning 27000,-

Bud mottas gjerne!

 

frode (a) grandan.no

 

noen bilder fra i fjor sommer, oppdaterte bilder vil komme når jeg får tid til å vaske den først!

 

th_IMG_1379.jpgth_IMG_1378.jpgth_IMG_1377.jpgth_d5e04684.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp til topps!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp til topps!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå i påska blir det:

Skiftet til "ny" (brukt) girkasse

skiftet reg-reim

skiftet pakninger på dieselpumpe pga liten lekasje der

skiftet lysbryter.

Skiftet til originale hovedlys, da fjernlysene i eksisterende har sprukket og ikke kan skaffes nye lenger.

Bilen selges uten 18 tommere nå. (evt løse felger kan medfølge!)

27'000 kroner er bydd, men tar gjerne mot høyere bud! Ved høyt nok bud følger 18 tommere med dekk likevel med!

 

Oppdaterte bilder:

th_IMAG0168.jpg th_IMAG0169.jpg th_IMAG0170.jpg th_IMAG0171.jpg

th_IMAG0172.jpg th_IMAG0173.jpg th_IMAG0174.jpg th_IMAG0175.jpg

 

th_IMAG0176.jpg th_IMAG0177.jpg th_IMAG0178.jpg th_IMAG0179.jpg

th_IMAG0180.jpg th_IMAG0182.jpg th_IMAG0183.jpg th_IMAG0184.jpg

th_IMAG0185.jpgth_IMAG0186.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.