2002 VW Transporter 2.5tdi 102hk lang 3-seter

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en transporter for å benytte som donor for ombygging av min 2.4d til 2.5tdi. Dette ble det aldri noe av, så derfor er denne til salgs!

 

Lakkrust finnes, men ingenting alvorlig rust. Tenkes først og fremst solgt slik den er og står nå, men blir evt rustpussing før salg om interessen er for lav nå.

 

Har generelt lite utstyr foruten dobbel airbag som trolig var standard

Har imidlertid gått ca 230'000km og fikk ny regreim i mai 2011. Har gått kun noen få tusen km siden dette.

De fleste deler i forstilling er bytta siste 3-4 år og bilen virker kompakt og god.

Følger med 4 greie sommerhjul på 15" stål (kan evt få til alu om ønskelig.) og 4 ok vinterhjul med pigg på stål. Kan evt få til noe her også om det er avgjørende.

Bilder vil komme når jeg får rydda vekk litt rundt den og kan få vaska den!

For spesielt interesserte skal jeg ta bilder slik den står, så tilstand mtp rust osv kan bevitnes.

 

prisantydning 35'000,-

 

 

frode (a) grandan.no

 

Lagt til etter 6 dager 23 timer:

 

th_IMAG0151.jpgth_IMAG0149.jpgth_IMAG0152.jpgth_IMAG0153.jpgth_IMAG0150.jpg

th_IMAG0157.jpgth_IMAG0156.jpgth_IMAG0154.jpgth_IMAG0161.jpgth_IMAG0155.jpg

th_IMAG0159.jpgth_IMAG0158.jpgth_IMAG0162.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til topps da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til topps da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har foretatt en EU-kontroll på denne, og den fikk en mangel. Knekt fjær (bak).

Denne blir skifta i morgen, og bilen blir godkjent like over påske! Bilen er faktisk i overraskende bra tilstand under (ikke funnet ett eneste rustangrep på karosseri under.

 

Har fått bud på 32000, men synes det er noe lavt, noen her som kan ha nytte av transporter da?

Bilder av underside kan fikses i morgen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.