#1 Skrevet Mars 13, 2012 (endret) VACN Bergen har den store gleden invitera deg/du/derre med på ein weekend tur i VAKRE hardanger Turen starter på Kiosken ved rundkjøringa på Trengereid kl18:00 på fredag, der vert da loddtreking på hvilken vei vi tar innover til vår destinasjon ULVIK og Brakanes Hotel Det er 2 mulige veier: Bergen - Voss - Ulvik (X antall hull i fjellet) Bergen - Kvamskogen - Norheimsund - Ulvik Vi har satt av to helger å velge i og tar den helga det er størst interessa for 4 - 6. MAi 11 - 13. Mai Prisen på denne FANTASTISKE muligheten er : Per person fredag til sundag inkl. full pensjon kr. 1.995,- Per person laurdag til sundag inkl. halvpensjon pensjon kr. 995,- Helgeprisane inkluderer middag fredag, frukost, lunsj og middag laurdag samt frukost sundag. Prisane for laurdag til sundag inkluderer middag og frukost. Tillegg for enkeltrom kr. 250,- Tillegg for rom med fjordutsikt og balkong, per person kr. 150,- Det blir en cruse tur på lørdag til Osa Fjellet der det vil verta fotoshoot, ein liten matbit og om det kommer en eller anna fine bil så blir det premiering av disse SETTER EN FRIST TIL SØNDAG ETTER PÅSKE FOR PÅMELDING 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2012 Første helgen har jeg tid lørdag til søndag. Andre helgen kan jeg hele helgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2012 (endret) er 100% ledig begge helgene edit:) ser ut til at 11-13 passer best 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2012 (endret) Flott tiltak. 11-13 mai er det Rudskogentreff, regner med det er en del som reiser dit. Deriblandt meg, så første helgen passer best. Edit: Kan ingen av helgene... Konfirmasjon i Førde lørdag 5 mai. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2012 Flott tiltak.11-13 mai er det Rudskogentreff, regner med det er en del som reiser dit. Synd for dei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 13, 2012 (endret) Første helga passer best her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 13, 2012 Hørtes artig ut! Satser på å stille uansett hvilken helg det blir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 14, 2012 Eg er på jobb første helgen hvertfall, andre er usikker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 14, 2012 Jeg kan 4-6 Mai. 11-13 har jeg jobbhelg, men er en mulighet for at jeg kan få fri. Bra tiltak! Kunne godt tenkt meg å være med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 14, 2012 Kanonbra tiltak gutter! Ikke gale pris på overnattingen heller. Kunne godt tenkt meg å vært med på dette, men måtte evt blitt første helgen, for siste helgen feirer eg rund dag, og har andre eg må feire denne med;) Men er vel slik med dette som med alt at det må bookes og avtales i lange tider på forhånd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 14, 2012 Har satt frist til søndag etter påaske for påmelding 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 14, 2012 Blir helga bestemt før vi melder oss på? Er ikkje så nøye for min del, eg kan begge helgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 14, 2012 Blir helga bestemt før vi melder oss på? Er ikkje så nøye for min del, eg kan begge helgene Detta er på meldinga, så du er herved påmeldt Kim Andrè Og når påsken er over teller me opp og den helga med mest og folk vert valgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 14, 2012 TIl derre som seier dere kan begge helgen, kan dere vera so snille å velg ei av dei Då vert da litt enklare å velga helg då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 14, 2012 Jeg er med om det blir 11.mai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 14, 2012 Du kan foreløpig sitta meg opp på lør te søndag siste helga, så skal eg sjå ka eg greier og ordne med barnevakt osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 14, 2012 Ta med barna Jon, dei har badebaseng på hotelet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 14, 2012 Misunner dere gutta i dette lokallaget... Fantastisk tiltak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 15, 2012 Er vel betre å la dei som berre kan ei helg velge så får vi med oss mest mulig folk? Skal ha med frøkna og så du får skrive opp følge på meg Kjell;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 15, 2012 Ta med barna Jon, dei har badebaseng på hotelet Hehe ja har vært inne på tanken. Men har hytte på kvamskogen så tenkte kanskje eg skulle dra med meg gjengen opp der så kan hønemor være igjen med unga mens far tar seg en luftetur så eg blir nok iallefall med fra lør til søndag Vi får snakkes litt når det nærmer seg dersom det blir siste helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 15, 2012 Den første helgen skal eg på banekjøring Men siste helgen passer helt perfekt for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 20, 2012 For min del må det bli den første helgen, skal til Bremen i 70-årsdag den andre helgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 20, 2012 For min del må det bli den første helgen, skal til Bremen i 70-årsdag den andre helgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 21, 2012 Her kan dere sjå ein liten fil om vegen opp tol Osa fjellet og og Ulvik starter frå ca 16:30 min om dere ikkje vil sjå heile filmen då Naturen sett frå førerhuset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 21, 2012 Her kan dere sjå ein liten fil om vegen opp tol Osa fjellet og og Ulvik starter frå ca 16:30 min om dere ikkje vil sjå heile filmen då Naturen sett frå førerhuset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...