#26 Skrevet Mars 21, 2012 Her kan dere sjå ein liten fil om vegen opp tol Osa fjellet og og Ulvik starter frå ca 16:30 min om dere ikkje vil sjå heile filmen då Naturen sett frå førerhuset Jeg så hele filmen jeg Osafjellet ser kult ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 21, 2012 Her kan dere sjå ein liten fil om vegen opp tol Osa fjellet og og Ulvik starter frå ca 16:30 min om dere ikkje vil sjå heile filmen då Naturen sett frå førerhuset Jeg så hele filmen jeg Osafjellet ser kult ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 21, 2012 Skulle lagt det til en annen helg evt også hatt en høst tur. 11-13 er det Rudskogen : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 21, 2012 Bra tiltak! Fant ikke noe om dette under Treff-forumsdelen! Dette burde kunne være interessant for klubbmedlemmer fra andre kanter av sør-Norge også, så ville linka til tråden i hovedforumet for treff om dere åpner for øvrigheta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 22, 2012 Bra tiltak! Fant ikke noe om dette under Treff-forumsdelen! Dette burde kunne være interessant for klubbmedlemmer fra andre kanter av sør-Norge også, så ville linka til tråden i hovedforumet for treff om dere åpner for øvrigheta Då har eg laga ein tråd på treff forumet OG så klart så er ALLE velkommne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 22, 2012 Hvordan ser det ut så langt mtp. hvilken helg det blir? Vet ikke om jeg teller rett, men ser ut for meg som at det er nesten 50/50 på helgene. Når blir det avgjort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 22, 2012 Ja er ca 50/50, har ikkje tatt opptelling endåg. Men det vert avgjort på søndag 8 april 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 22, 2012 Lite spørsmål; Er det skrevet feil i første post, at det egentlig skal stå Trengereid? Er det i så fall her start-punktet er? http://kart.gulesider.no/m/9FSik EDIT: Fikk ikke helt til Gulesider i dag, men tror det skal ligge et punkt på dette kartet nå (zoom inn) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 22, 2012 På filmen over Osa-fjellet stopper de pga stengt veg og snø. Kan det forventes tilsvarende situasjon under denne turen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 23, 2012 På filmen over Osa-fjellet stopper de pga stengt veg og snø. Kan det forventes tilsvarende situasjon under denne turen? Ikkje heilt umulig, men detta er så langt oppe att eg trur du ska få deg ein MEGET fin opplevelse for da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 7, 2012 MELD dere på folkens, da ser ut som da vert helga 4-6 Mai. vert tatt ein opp telling på mandag (2. påskedag) og sendt ut PM til dere som har meld interessa for turen. Ha ein forsatt GOD PÅASKE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 7, 2012 Passer fint at det blir den helgen:p konfirmasjon helgen etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 7, 2012 Da er eg på jobb hvertfall:/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 7, 2012 Høres veldig gøy ut, kanskje eg slenger meg på .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 7, 2012 Jeg er offshore da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 11, 2012 Påmelding til Hardanger tur : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2552838#post2552838 Dato er satt til 4-6. mai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 11, 2012 Er det noen bilvask muligheter i nærheten der? Photoshoot + shiten (hvit) bil passer dårlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 16, 2012 Blir det fohåndsbetaling eller betaling når vi e der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet April 17, 2012 Er det noen bilvask muligheter i nærheten der? Photoshoot + shiten (hvit) bil passer dårlig Er ikkje noko bilvask, men me kan nok finna ein vannslange så bilen kan få skina litt ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 17, 2012 Blir det fohåndsbetaling eller betaling når vi e der? Betaling ved avreise vil eg tru ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet April 17, 2012 Er ikkje noko bilvask, men me kan nok finna ein vannslange så bilen kan få skina litt ja Kan vel høra om dei har høgtrykk å låna vekk på hotellet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...