#1 Skrevet April 14, 2005 Har montert frontspoiler i dag. Dette er et bilde med vanlig senkesett (50mm) Nye bilder av bilen med justerbart kommer i løpet av helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2005 Har montert frontspoiler i dag. Dette er et bilde med vanlig senkesett (50mm)Nye bilder av bilen med justerbart kommer i løpet av helga. Ble du fornøyd eller. Det var rask levering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2005 Ble fornøyd ja, eneste som irriterer meg litt er at den er litt høy foran, men det ordner seg nå jeg får på justerbart. Var å henta den nedpå jobben til fadern halv 8 i morrest, så det vil jeg kalle rask levering jeg å. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2005 hvor bestillte du og hvor lang tid tok det?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2005 hvor bestillte du og hvor lang tid tok det?? Kjøpt av meg og levert på 1 dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 14, 2005 Kjøpt av meg og levert på 1 dag. Jepp det stemmer. Vet du hvordan man tar av bakdemperne på bilen min Inge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 14, 2005 Jepp det stemmer.Vet du hvordan man tar av bakdemperne på bilen min Inge? Demperene bak tar du av på følgende måte: Ta ut bolten i bunn på demperen. Så skrur du ut de 2 boltene du ser oppe i hjulhuset ved toppen av demperen. Og vips er den løs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 14, 2005 Demperene bak tar du av på følgende måte: Ta ut bolten i bunn på demperen. Så skrur du ut de 2 boltene du ser oppe i hjulhuset ved toppen av demperen. Og vips er den løs. Takktakk, det var det jeg håpet at det var så enkelt, sånn at jeg slapp å ut med interiør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 14, 2005 Du "må" kjøpe deg en splitter til å ha under front-leppa di.. den du har der er "historie" så fort du skraper borti noe som helst.. kjøper du splitteren som hører til, så tåler den MASSE.. og er "beregnet" på å subbe litt her og der... du kan så vidt se den her på bildet av bilen min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 14, 2005 Du "må" kjøpe deg en splitter til å ha under front-leppa di.. den du har der er "historie" så fort du skraper borti noe som helst.. kjøper du splitteren som hører til, så tåler den MASSE.. og er "beregnet" på å subbe litt her og der... Tenkte jeg skulle gjøre som mr. skarseth her på forumet. Mekke selv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 15, 2005 Kjøpt av meg og levert på 1 dag. Skulle hatt en sånn til vinterfangeren min, har du flere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 15, 2005 Skulle hatt en sånn til vinterfangeren min, har du flere? Dessverre, hadde bare den ene liggende fra Golfen jeg hadde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 17, 2005 Hvor får man kjøpt denne frontspoileren ? Akkurat den jeg har vært ute etter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 17, 2005 siden dere begynner å snakke generelt om styling her flyttet jeg tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 17, 2005 Får nok kjøpt den frontspoileren overalt hvor de har rieger vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...