Anbefalte innlegg

Helt tragisk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om dette er orginale felger , så lukter det noe muffins her!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo ikke ekte BBS en gang, så jeg ser ingen grunn til å bli skeptisk. Stå til og med under bildet, for de som gidder å sjekke: BBS REPLICA 8,5X19 5X112.

 

Du prøver for hardt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo ikke ekte BBS en gang, så jeg ser ingen grunn til å bli skeptisk. Stå til og med under bildet, for de som gidder å sjekke: BBS REPLICA 8,5X19 5X112.

 

Du prøver for hardt.

 

 

 

Beklager så mye da, men ble nok skeptisk jeg da. Står ikke på den andre anonsen nemmelig.

Er så mye stjeling og dritt for tiden av biler å felger, så er snar på å bli skeptisk....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er like ille med de som hele tiden skal sitte å spekulere i om det kan være stjålet eller noe annet muffens hele tiden. Nok av konspirasjonteoretikere på dette forumet her, som kun resulterer i at andre kanskje får ødelagt salget sitt fordi noen på et vilkårlig forum sa at det kanskje kunne være tyvegods. Hadde du syntes det var moro om noen hadde lagt ut tråd om din felgannonse og spurt om det var tyvegods på et av norges største bilforum, spesielt når både medlemmer og gjester kan lese den tråden?

 

Her er bilde av originalfelgen, sånn at du kan se forskjellen på kopi og ekte vare neste gang:

prod_bbs_ch_071020031706.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg vell ikke annet en å beklage da.. var ikke meningen å prøve å ødelegge noe salg. regner med han får solgt de uansett, får det er ikke noe dårlig pris så;) prøvde å prute med han, han strakk seg til 3600kr. så det er bare å løp å kjøp for de som er innterisert ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ihvertfall en veldig kurant pris for de som måtte ønske seg kule banefelger, f.eks på en RS4:) Eller, prisen er kurant uansett hvordan man ser på det - skal ikke forlange altfor mye når det er 19" som selges for under 4k.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noe bedre pris det ja, enn 9000kr som han skulle ha i den første anonsen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.