#1 Skrevet Mars 13, 2012 Registerreim drev til veiv. fra 1.8 20v, 1.8t, 2.0 16v ++ delenummeret er gjerne 027 105 263b noen som har liggende å slenge?? før jeg må handle fra det store utlandet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2012 Hei, jeg har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2012 suverent, hva vil du ha for å putte den i en konvelutt å sende den til meg? mvh Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2012 suverent, hva vil du ha for å putte den i en konvelutt å sende den til meg? mvh Espen 100 lapp og en stratos for frakta Denne ligger i trheim, men skal dit på søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2012 Genialt.! tripper rundt etter fremgang i prosjektmotoren min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...