#1 Skrevet Mars 14, 2012 noen som klarer se om dette er rotiform felger? dem er jo helt like? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33718839 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2012 Det er rotiform nesten 100% sikkert. Vet om en på strømmen med slike felger fra rotiform på sølv golf 5 noe denne bilen også er. Samme sted, lik bil, samme farge og like hjul, kan ikke være annet enn den da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2012 Ble litt usikker på om det er rotiform pga senterkoppene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2012 oki tusen takk for svar Frank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2012 senterkoppen var litt merkelig, jeg tror ikke det er roti.. du kan også se på linjen som går midt i boltsirkelen, den er opphøyd på FP felgene, mens på rotiform så synker den delen innover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2012 Forged Performance har ingen hjul som ser sånn ut. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 14, 2012 mulig jeg har feil, men sitter luft ventilen der på rotiform hjul? mente den satt inni brønnen jeg eller inn på baksiden? hmm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 14, 2012 I følge bildene på siden til rotiform så sitter den i brønnen ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 14, 2012 Billig kinakopier dette da. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 14, 2012 MEn ser nesten ikke forskjell så felgene er jo like fete selvom de ikke er lagd av Rotiform.. Utseende er jo nesten det samme kanske lakkert de i en annen farge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...