#1 Skrevet Mars 14, 2012 Har et litt "artig" problem på Golfen: Når jeg bremser, går blinklysene på venstre side på, ikke blinkende men lyser sammenhengende. Har lest litt og ser at det kan være et jordingsproblem. Kan noen hjelpe meg med å fortelle med hvor dette dårlige jordingpunktet er? Er det ett under batteriet som kan være aktuelt? Takker for all hjelp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2012 Du har dårlig jord i et baklys! Om du ikke finner feilen så legg en ny jording til bremselyset, altså fra jordpotensiale på pæreholder og til gods. De er problemet løst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2012 Jøss, snakk om spesifikk kur, men ingenting er bedre enn det! Tusen takk! Sent from my Desire HD using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2012 Emm, jeg har nå renset jordingen til lysene bak (de har bare jordin på ene siden?) samt prøvd å rense på et svært jordingspunkt jeg fant bak dashbordet, på førersiden. Fremdeles lite bedring å spore. Er det flere jordingspunkt jeg bør sjekke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2012 Emm, jeg har nå renset jordingen til lysene bak (de har bare jordin på ene siden?) samt prøvd å rense på et svært jordingspunkt jeg fant bak dashbordet, på førersiden. Fremdeles lite bedring å spore. Er det flere jordingspunkt jeg bør sjekke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...