Anbefalte innlegg

Har et litt "artig" problem på Golfen:

Når jeg bremser, går blinklysene på venstre side på, ikke blinkende men lyser sammenhengende. Har lest litt og ser at det kan være et jordingsproblem. Kan noen hjelpe meg med å fortelle med hvor dette dårlige jordingpunktet er? Er det ett under batteriet som kan være aktuelt?

Takker for all hjelp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har dårlig jord i et baklys! Om du ikke finner feilen så legg en ny jording til bremselyset, altså fra jordpotensiale på pæreholder og til gods. De er problemet løst ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, snakk om spesifikk kur, men ingenting er bedre enn det! Tusen takk!

Sent from my Desire HD using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Emm, jeg har nå renset jordingen til lysene bak (de har bare jordin på ene siden?) samt prøvd å rense på et svært jordingspunkt jeg fant bak dashbordet, på førersiden. Fremdeles lite bedring å spore. Er det flere jordingspunkt jeg bør sjekke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Emm, jeg har nå renset jordingen til lysene bak (de har bare jordin på ene siden?) samt prøvd å rense på et svært jordingspunkt jeg fant bak dashbordet, på førersiden. Fremdeles lite bedring å spore. Er det flere jordingspunkt jeg bør sjekke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.