Komplet Air ride sett. med kontrol vurderes solgt. til Golf 2-3 vento, passat 35i ++

Anbefalte innlegg

det består av kompresor. tank. 4 bælger. bilde kommer. Pris 6500,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan kan det passe både Golf og Passat 35i? 35i har en helt annen øvre innfestning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilstand? Brukt eller nytt?

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan kan det passe både Golf og Passat 35i? 35i har en helt annen øvre innfestning.

 

det passer på Faceliften 35 ;)

 

Tilstand? Brukt eller nytt?

 

det er brukt. det er bra. har lappet den enne bælgen., og den er tett. da det subba i låde på felgen...

 

Fabian

det er brukt. det er bra. har lappet den enne bælgen., og den er tett. da det subba i låde på felgen...

 

 

 

takker. det stemmer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du skriver det, men hvordan kan det gjøre det? Hva er modifisert så det gjør at det passer? Samme om det er Facelift eller ei, den øvre innfestningen er lik uansett. Mulig det er lik innfestning på MK3 Variant og Passat 35, men da passer det isåfall ikke på Golf/Jetta/Vento.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du skriver det, men hvordan kan det gjøre det? Hva er modifisert så det gjør at det passer? Samme om det er Facelift eller ei, den øvre innfestningen er lik uansett. Mulig det er lik innfestning på MK3 Variant og Passat 35, men da passer det isåfall ikke på Golf/Jetta/Vento.

 

nei ikke veit jeg. det passa på min mk3- som er samme som vento karoseri. men mk3 variant er bygget om bak for at det skal passe. men passa rett på min gamle 35.. det er vell samme opphenge. ikke veit jeg. men det passer..

 

Lagt til etter 3 dager 15 timer:

 

.... bud kan motas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.