#1 Skrevet Mars 14, 2012 Jeg har noen handlevognsbulker på kassen på min caddy som er irriterende for meg selv. Er det mulig å få rettet slike uten at det koster en formue? Kan man slå de ut litt forsiktig fra innsiden, eller bør folk som driver med dette få lov til å slippe til?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2012 Han her er helt sjef: http://karosseridoktor.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2012 Jeg ville ikke slå på en så stor flate, men der du kommer til på baksiden er det genialt å bruke en golfball å massere de ut med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2012 Så bra ut han doktoren , men det blir litt langt unna... Hmm, massere med golfball..?? Bare jeg ikke gjør vondt verre da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...