Motor Symbol Lyser V/ladetrykk

Anbefalte innlegg

LAMPE LYSER NÅR SISTE 2CM PÅ GASSPEDAL ELLER LAR TURTALL "FLATE" UT V/ GASSPÅDRAG. NOEN SOM VET?? MÅ NESTEN NED PÅ TOMMGANGS TURTALL FÅR AT LAMPE SKAL SLUKKE. MOTOREN OPPFØRER SEG PÅ EN MÅTE AT DEN MISTER EFFEKT, ENTEN TENNING ELLER BENSIN.. DETTER ER EN 86 MODEL AUDI 200 QT MED "KG" MOTOR KODE.... 182hk

 

ELLER NOEN SOM VET HVOR MANGE OMDREININGER WASTEGATE SKRUEN SKAL SKRUS INN I FRA TOPPEN ETTER AT DEN HAR VÆRT HELT UTE ? : gråter : ER VELDIG KLAR OVER AT SKRUEN SKAL STÅ I WASTEGATEN :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit å skrive hva slags bil det er: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Lasse har et poeng! ;)

Men det lukter 'S-bil', så jeg gjør et forsøk..

Det første du må gjøre er å blinke ut kodene som vist på http://www.sjmautotechnik.com, og gå videre derfra. Hvordan oppfører bilen seg når lampa lyser?

 

Wastegateskruen skal stå i wastegaten.. :nana:

Skru ned max 6 runder fra original, så er du trygg. Du kan også ta av lokket og se hvor langt nede den står, kjekt at den ikke faller ut, liksom..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endret Litt Opplysninger Se Org Innlegg. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Les av feilkoder. Ellers er det ofte tenningsbanksensoren som forårsaker det problemet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde å koble av den men hjalp ikke, er det 2 eller 1 banke sensor på denne bilen??? sitter en same dings litt lenger foran på blokka uten ledninger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde å koble av den men hjalp ikke, er det 2 eller 1 banke sensor på denne bilen??? sitter en same dings litt lenger foran på blokka uten ledninger

 

Får prøve meg en tur på høgger'n i morra samma delen på så si alle audier fra 1980 til 94 og oppover. heter 054905377c

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kobler du den av lyser *ihvertfall* lampen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kobler du den av lyser *ihvertfall* lampen..

 

lyser ikke før problemet kommer selv om jeg koblet av sensor. Men som sakt tidligere, har det vært en del"mekanikere" på denne bilen så jeg har ikke oversikt over hva som er gjort og ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag fant jeg vel egentlig kanskje årsaken til fuskinga på Dyret, Ligger ca 6cm med vann i bunnen av tanken : bh ::evil:: gråter :: bråk :

Bilde(04).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag fant jeg vel egentlig kanskje årsaken til fuskinga på Dyret, Ligger ca 6cm med vann i bunnen av tanken : bh ::evil:: gråter :: bråk : Skal prøve å legge ut bilde av :evil: skapet

 

Da er det bare å prøve å henge med! (Hvis dere klarer) :D:D: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare å prøve å henge med! (Hvis dere klarer) :D:D: ja :

henge med? henge med på alle feil? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monologen, Øyvind, monologen :nana:

Så mange innlegg på rad av samme person har jeg ikke sett på lenge : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monologen, Øyvind, monologen :nana:

Så mange innlegg på rad av samme person har jeg ikke sett på lenge : ja :

 

Har redusert litt på antal innlegg : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monologen, Øyvind, monologen :nana:

Så mange innlegg på rad av samme person har jeg ikke sett på lenge : ja :

 

Har jo bare oppdatert alle leserne her, hvis det er noen med samme problem. :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.