#1 Skrevet Mars 14, 2012 Hei! Har diverse småproblem med bilen : 1. Når jeg først har startet bilen og kjørt litt, så vil den ikke starte igjen.. Må som regel stå litt.. Trodde først det var G62 tempsensor, leste ut feilkoder, viste seg at denne var ødelagt.. Skiftet den, men bilen er fortsatt lik! Av og til hopper speedoen ut, kan det ha noe å si? Bare sånn ut i det blå.. 2. Bilen går av og til på 3/4 sylindre.. og den går som regel ikke reint når jeg drar på heller! Er turbonetics super E50, rs2 grenrør, 7A kammer, GS performance BTR, grønne boschdyser, skikkelig eksos med vbandsklemmer.. 3. Hvordan er oljeåndinga lagt opp på disse bilene, noen som har tegning? vil ha meg en catchtank, da den nå spytter litt olje i bakkant på motor, mulig lekk fra noen slange eller noe? mvh Christoffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2012 2. Hvilke coiler har du? Plugger bør være Borsch F5DP0R, lenge siden de er byttet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2012 Problem 1 &2: har du sjekket bensin filteret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2012 Har ikke sjekket bensinfilter, dette burde kanskje sjekkest?? Ang at den gikk på 4 så var det dysekontakten! Bilen starter nå, men virker som den får WAY too much fuel!! var tempsensor på innsuget som var problemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...