#1 Skrevet Mars 14, 2012 (endret) Brukt i ca et halvt år, skjermen er helt uten merker! Kjøpt av en kar i Trondheim, før det viste seg at jeg fikk tilslag på en annen en også som jeg heller ville ha. Det mangler eske, og 1 av 2 verktøy for utmontering fra ramme, men jeg vil anta at 1 er nok, for å lirke den ut. Om ikke skal jeg sørge for et verktøy til for ny eier! Jeg selger denne for samme pris som jeg kjøpte den for; 2500,- nypris er 3990,- Frakt kommer i tillegg, jeg sender gjerne! Se her for link: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=14396&mid=m436&vn=736&katid=5 Ta kontakt her, eller på mail frode (a) grandan.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2013 Brukt i ca et halvt år, skjermen er helt uten merker!Kjøpt av en kar i Trondheim, før det viste seg at jeg fikk tilslag på en annen en også som jeg heller ville ha. Det mangler eske, og 1 av 2 verktøy for utmontering fra ramme, men jeg vil anta at 1 er nok, for å lirke den ut. Om ikke skal jeg sørge for et verktøy til for ny eier! Jeg selger denne for samme pris som jeg kjøpte den for; 2500,- nypris er 3990,- Frakt kommer i tillegg, jeg sender gjerne! Se her for link: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Ta kontakt her, eller på mail frode (a) grandan.no Opp for salg igjen. Ny pris kr 1500 Brukt 1.5 år tilsammen nå tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2013 Opp for salg igjen. Ny pris kr 1500 Brukt 1.5 år tilsammen nå tror jeg. Ser at den koster 2990 ny nå, så er åpen for bud!! Link i første innlegg er oppdatert så den virker nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 17, 2013 Har du denne fortsatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 22, 2013 Hei! Beklager sent svar. Ja jeg har denne enda, dog en som har meldt sin interesse som ikke er avklart enda. Regner med det blir avklart i løpet av noen få dager... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 22, 2013 Si ifra om den ikke blir solgt, jeg er interessert! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 24, 2013 Da ble det ikke aktuelt for ham, så denne er ledig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 25, 2013 Sender deg PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...