#1 Skrevet Mars 15, 2012 Lurer på om noen har noen forslag til felger jeg kan ha på min audi a4 b6 avant? Bilder av den har jeg på profilen min? Har vurdert rotiform nue, men er litt skeptisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2012 Synes du sa du hadde bestilt jeg? NUE blir smoothie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2012 Har bestillt, men er blitt usikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2012 Har nue på min og di er grisekule. Hva dim har du bestiltda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2012 Har bestillt 19x8,5 et 35. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2012 Nue i concave er finest men dyrere da. Hva med noe Porsche hjula da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 15, 2012 18"eller 19" da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 15, 2012 Helst 19 egentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 15, 2012 Hva med sånne da : Og ja , jeg selger ett sett:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...