Anbefalte innlegg

Selger en komplett rustfritt Ferrita eksos med rustfri race CAT for corrado g60 passer muligens vr6 også.

Pris Kr.4500/bud. Har også en komplett corrado stoff seter i meget bra stand tilsalgs, for og bak seter,dørsider foran og bak.Pris kr.2500/bud.

tlf: 93485463

Link til Finn.no

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=33241908

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump...ligger her enda, fin oppgradering for golf 2`: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er litt stiv i prisen.

 

Jeg er klar over nyprisen, men da er det helt nytt, og alle garantier og rettigheter medfølger.

Jeg byr deg 3000,- for effektanlegget.

 

Ellers kan jeg nevne at jeg kjøpte komplett skinn til min corrado for 1 000,- for 2 dager siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris kan jo selvfølgelig diskuteres. Bare race caten koster 3000 men budet er notert. Du kan selv høre på anlegget det er bare å ta kontakten det. Har du betalt 1000 for komplett skinn til corrado vil jeg si at det er årets scoop :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris kan jo selvfølgelig diskuteres. Bare race caten koster 3000 men budet er notert. Du kan selv høre på anlegget det er bare å ta kontakten det. Har du betalt 1000 for komplett skinn til corrado vil jeg si at det er årets scoop :)

 

 

Det var et scoop ja, han sa jeg fikk den prisen siden jeg var klubbmedlem.

Ja tror jeg må høre anlegget en dag. Har du et mobilnummer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står øverst i annonsen. 93485463

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bumper denne ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil dette passe rett på golf 2?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du hvertfall lage nye fester andre veien, så går utfra du må det her også. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forstod ikke helt den setningen. Må jeg lage nye fester?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil dette passe rett på golf 2?

 

Er ikke helt sikker men tror ikke det passer. Mener å ha lest noe om at hjulbrønnen på de er forskjellig der av litt forskjell på hvordan bakpotten er festet. Kan prøve å google det opp : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forstod ikke helt den setningen. Må jeg lage nye fester?

 

Beklager. Golf 2 effektanlegg passer over til corrado, hvis du lager nye fester. Går utfra det er samme andre veien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil dette passe rett på golf 2?

 

Har søkt litt nærmere. De skal passe til mk2. Corradoen min er av tidlig utgave -91 så det er samme fester type. På mange forumer sies det at det skal være "a perfect fit". Det er opp til deg å avgjøre.: rolleyes

Vil bare legge til at hele anlegget kostet kr 15.000 nytt og den ser ganske nytt ut enda. Rusfritt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke noen fler bilder av eksosen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anlegget står på bilen per dags dato. Har ikke flere bilder enn de som er linkes til. Er det noe spesifikk bilder/vinkler du er int i så kan jeg prøve og knipse litt : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ikke ta det av og ta bilde av det på bakken? Du må jo ta det av uansett hvis du skal selge det! ;)

 

Hvordan er lyden på dette anlegget?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyden er helt rått den!!: rock : Som sagt hadde ikke bilen vært en hverdagsbil så ville jeg har beholdt effektanlegget : gråter :

He he det er lettere sagt enn gjort. Jeg har ikke eget verksted med bukk så det er ikke bare bare å ta av hele anlegget og ta bilde. Må til verksted for å kunne gjøre det.Svendsen eksos kan skaffe anlegg for meg på en dags varsel så anlegget byttes først ved evt salg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh... Da skjønner jeg.

 

Vet du hvor stort det er? Om det er 2,5" eller 3"?

 

Ser du bor i Bergen. Jeg bor i stavanger. Har du noen som kjører nedover hit av og til kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er 2,5". Kjenner desverre ingen som kjører stavanger. Du kan evt høre med folk her på forumet,kanskje noen som skal den veien i sommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bumper denne. Kan evt bytte mot corrado snacks : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hørt anlegget og må si det var ganske så grom lyd :-D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.