#1 Skrevet Mars 15, 2012 Hei! Om noen har noe hjul som er 4*100 som de vil kvitte seg med så trenger jeg Trenger også lavprofil 13" dekk. Mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2012 str er jo en start? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2012 str er ikke så viktig. Enten 4*100 felg eller 13" dekk. Tanken er at jeg vil ha dette billigst og kjappest mulig, så da unngår jeg å skrive spesifikk størrelse. Slik at flere har det jeg trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2012 He Div! Berre ring seinere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2012 Hva har du da? Skal brukes på volvoen, og ikkje på Golfen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2012 Jeg har et sett med 7x15 kantfelger liggendes,trenger litt shine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 15, 2012 Hva har du da? Skal brukes på volvoen, og ikkje på Golfen He div du kan spinne opp berre sei fra du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...