#1 Skrevet Mars 15, 2012 (endret) Selger som overskriften sier en Rockford Fosgate t1 12'' som bare ligger og støver ned.. Specs: Dual 4 ohm voice coils 600 RMS / 1200 Peak power handling Ingen skader/riper, uten kasse. høystbydende over 1000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2012 Har du litt mer informasjon om elementet? Pris, hvor det er brukt, hvor lenge det er brukt osv? Gjerne en link til produsentens side også... Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2012 jeg har en slik i min bil, kan anbefale denne på det sterkeste ! kanonbra sub, som spiller helt rått. (bruker infinity kappa one forsterker) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2012 Kjøpte det av Anders montgomerie her på forumet, han brukte det vel i ett par år i hjulbrønnen i sin bil, jeg for min del har bare brukt det i en måned eller 2, også tok jeg det ut når jeg solgte bilen det satt i.. alltid fungert gull og spilt meget bra.. Den serien har gått ut av produksjon og blitt erstattet med en ny power serie.. så ikkenoe specs om den på produsenten sin side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2012 Se PM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2012 Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...