#1 Skrevet Mars 15, 2012 Bør jeg være engstelig for noe teknisk på denne bilen? Med denne kilometeren? Bilen er jo innenfor 5 års reklamasjonsrett (som ikke dekker vanlig vedlikehold og slitte bremser etc...) Hører gjerne innspill! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33752880 Bilen er jo lekker selvom den har gått litt langt og ikke har cruise/parksensor/kule osv. Kan man koble til iphone på denne via BT eller AUX? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2012 Etter hva jeg har hørt så er kvaliteten på A4 B8 veldig bra. Eneste jeg kjenner til er at noen har hatt problemer med turboen, samt svinghjul på de med manuell kasse. Hadde selvsagt vært en fordel med p-sensorer (i alle fall bak) ved salg igjen, men det kan jo ettermonteres for noen tusenlapper også. Tror ikke du kan koble til iPhone, mener det i alle fall var ekstrautstyr. Finnes vel noen ok uoriginale løsninger her også. 5 års reklamasjonsrett har du iflg. kjøpsloven. Faktisk har du nye 5 år når du handler en nyere bruktbil fra en forhandler. Det står ikke noe om kilometerbegrensning i kjøpsloven, men vet at mange forhandlere ofte opererer med 100.000 km som grense på en del ting ift. reklamasjon. Men det kommer nok an på hva det skulle være. Hvis motor eller girkasse ryker på 120.000, så er jo dette noe som må ansees å skulle vare lenger, og dermed dekkes av reklamasjonsretten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...