Anbefalte innlegg

har et merkelig problem med min C4 avant. når jeg skal blinke til høyre eller venstre så blinker alle bliklys samtidig akkuratt som om jeg skulle satt på nødblinken. noen som har vert borti dette og har noen ide eller tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig blinklysrelé?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet du hvor dette ligger i bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjetter heller på dårlig nødblinkbryter, eller kanskje feilkobling/overledning i tilhengerkontakt? Releet har ingenting med retningen strømmen sendes til lysene å gjøre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ok. skal sjekkes ut. Rekner med nødblinkbryter passer fra flere biler C4? Bilen har ikke tilhengerfeste, så det beste hadde vel vert om det var brytereren til nødblink da denne er lett og komme til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle bryterene på C4 er like ja. Har vel to eller tre brytere liggende her så du kunne fått om du ikkje har nokon ekstra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper nødblinkbryteren fra sen B3 og B4 passer også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for tips her! tar gjerne i mot en slik bryter Kim André, da jeg ikke fant noen på delelageret. sender deg en pm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har nå byttet blinklys bryter, rele til blinklys og nødblink bryter og fortsatt blinker alle lys.... noen som har en ide om hva som er galt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva skjer hvis du setter strøm direkte på ett av blinklysene da, lyser alle de andre da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva skjer hvis du setter strøm direkte på ett av blinklysene da, lyser alle de andre da?

har ikke prøvd dette enda, er ikke tilhengerfeste på bilen, men kan det være lagt opp kontakt til dette? eventuelt hvor er denne plassert?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller jording til et baklys? Alt annet funker 'perfekt'? Prøv å koble fra ett og ett hjørne, (ta ut pæra av sokkelen) så kanskje du finner ut noe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lysbryter er byttet også og har prøvd å ta vekk en og en pære for å se uten at det var noe forskjell.... alt annet elektrisk fungerer perfekt ja. så over jordingene på baklysene uten å se noe eir eller rust. skal få en med meg i morgen for å måle og feilsøke videre. det er tydeligvis kontakt mellom kretsene en plass ser det ut som... takker for tips vertfall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kortslutning et sted?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har kjørecomputer, så er vel alle pærene koblet igjennom pærovervåkingsenheten som sitter i reléboksen foran i vannkassen på plass 14 og 15 om jeg ikke husker feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.