Noen andre som skaffer RS5 felgen ?

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter denne felgen men synes 13.000 for replicafelg er stivt !

 

Noen andre som leverer denne ?

Rs5 felg.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det de karene/den karen som har vært litt diskutert her på forumet før? ikke i positiv sammenheng that is...

 

Stemmer det... derfor jeg skriver at jeg har hørt litt forskjellig. Bl.a fordi jeg har hørt om folk mange som ikke har hatt noen problemer i det hele tatt. :) Så får det bli opp til hver enkelt å lage opp sin mening. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beckmeister har disse ja. Vurdert de selv i desember/januar men gikk for S5 ett år til.

 

Jeg anbefaler ihvertfall Beckmeister. :) Var i kontakt med de senest igår, sendte mail om de kunne skaffe noen papir til meg. Svarte med en gang og papirene ble oversendt.

Knallservice i mitt tilfelle.

Det er mer enn jeg kan si om andre jeg har vært i kontakt med i Norge på "felgsiden"

 

Fikk forøvrig felgsettet mitt 3 dager etter jeg kjøpte de, levert på døra. :)

 

Men nok skryt. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på jakt etter denne felgen men synes 13.000 for replicafelg er stivt !

 

Noen andre som leverer denne ?

 

Ut av nysgjerrighet, kor finner du denne replicafelgen til 13.000?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beckmeister, Wheelzone og Wheelshop har alle de samme WSP felgene, vet det godt da jeg nettopp har handlet disse i 19" i hyper silver. Jeg handlet av Beckmeister, og det gjør jeg gjerne igjen. Veldig fornøyd med service og oppfølging. Jeg bor litt uti gokk, så jeg fikk mine levert på jobb.

 

Ta kontakt med Stian Simonsen, han hjelper deg mer enn gjerne. Flink med oppfølging også.

 

Men info som jeg ikke var klar over, men litt min egen feil, kunne sjekket mer... Hyper silver er mørkere enn sølv, og de er mørke inni/baksiden også. Så er du klar over det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Jeg kjøpte akkurat denne felgen hos Dekk1 på Stabekk:

rs3_felg.jpg

8.5x19 ET35

Kosta 10.000 ink. montering.

Mulig de har felgen du leter etter. De er jo ganske så like. Han venter inn flere felger sa han.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Jeg kjøpte akkurat denne felgen hos Dekk1 på Stabekk:

rs3_felg.jpg

8.5x19 ET35

Kosta 10.000 ink. montering.

Mulig de har felgen du leter etter. De er jo ganske så like. Han venter inn flere felger sa han.

 

Er dette WSP eller? Hva slags merke er felgen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette WSP eller? Hva slags merke er felgen?

Vet ikke. Da jeg spurte så fikk jeg ikke noe klart svar. Om han ikke viste eller ikke ville si vet jeg ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beckmeister, Wheelzone og Wheelshop har alle de samme WSP felgene, vet det godt da jeg nettopp har handlet disse i 19" i hyper silver. Jeg handlet av Beckmeister, og det gjør jeg gjerne igjen. Veldig fornøyd med service og oppfølging. Jeg bor litt uti gokk, så jeg fikk mine levert på jobb.

 

Ta kontakt med Stian Simonsen, han hjelper deg mer enn gjerne. Flink med oppfølging også.

 

Men info som jeg ikke var klar over, men litt min egen feil, kunne sjekket mer... Hyper silver er mørkere enn sølv, og de er mørke inni/baksiden også. Så er du klar over det.

 

Mange takk for info!

Vil det si at de ikke finnes i vanlig sølv ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns ikkje 13000 for 4 stk 19" med dekk pålagg og avbalansert er avskrekkende. Du kan jo tenke skal du ha org felger er det fort 4-6k per felg + dekk,pålegging og balansering.

 

Ble litt ot. Men har kommet flere forslag her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke. Da jeg spurte så fikk jeg ikke noe klart svar. Om han ikke viste eller ikke ville si vet jeg ikke.

 

Ok. Kunne du postet noen flere bilder. Så litt lilla ut på bildene. Lurer på hvor nære gråfargen de er på orginal Audi. Gjerne noen bilder om du har fått dem på bilen :-)

 

Henrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange takk for info!

Vil det si at de ikke finnes i vanlig sølv ?

 

Eneste jeg har funnet er Hartmann Wheels, de ser helt sølv ut

 

Jeg har en tråd ute her på forumet, der ser du felgene prøvemontert på bilen min. De er innenfor komfortsonen min, men i sølv ville det vært helt 100%:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Kunne du postet noen flere bilder. Så litt lilla ut på bildene. Lurer på hvor nære gråfargen de er på orginal Audi. Gjerne noen bilder om du har fått dem på bilen :-)

 

Har ikke flere bilder og de kommer nok ikke på bilen før etter påsken da vi skal kjøre på påsketur.

Men det er ikke noe lilla i dem. Det må være lyset som evt. gir lilla skjer i dem.

 

Felgene går under navnet RS3 felger så jeg tror de er ganske så like om ikke helt lik de originale RS3 felgene.

Da jeg har en aruba blå A4 så har jeg funnet et bilne av en blå RS3 og en A4 med disse felgene.

De ser slik ut:

rs3_blue.jpg

A4_Arubablue_5rims2.jpg

 

Da jeg prøve monterte disse felgene så syntes jeg at de kom en del lenger ut på min bil så jeg tro ikke felgene på A4'n her er ET35.

 

Felgene jeg kjøpte ligger igjen på butikken da jeg ikke har kjøpt dekk enda så jeg kan ikke ta flere bilder heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke flere bilder og de kommer nok ikke på bilen før etter påsken da vi skal kjøre på påsketur.

Men det er ikke noe lilla i dem. Det må være lyset som evt. gir lilla skjer i dem.

 

Felgene går under navnet RS3 felger så jeg tror de er ganske så like om ikke helt lik de originale RS3 felgene.

Da jeg har en aruba blå A4 så har jeg funnet et bilne av en blå RS3 og en A4 med disse felgene.

 

Da jeg prøve monterte disse felgene så syntes jeg at de kom en del lenger ut på min bil så jeg tro ikke felgene på A4'n her er ET35.

 

Felgene jeg kjøpte ligger igjen på butikken da jeg ikke har kjøpt dekk enda så jeg kan ikke ta flere bilder heller.

 

Takker! Jeg får svippe innom dekk1 her i KRS og se om de har noen liggende. Jeg har ellers sett på de til beckmeister som er 9x19 ET33, men tror det kan ble litt for mye for A4....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ringt og sjekket en del nå og de felgene er ikke lette å skaffe i 20" i alle fall :-( Har også sjekket Dekk1 i Kristianby....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ringt og sjekket en del nå og de felgene er ikke lette å skaffe i 20" i alle fall :-( Har også sjekket Dekk1 i Kristianby....

 

Takk Ove! Hmmm, skulle egentlig likt og hatt fatt i disse:

 

http://www.fourtitude.com/gallery/gallery2.php?mode=album&album=/Tuning%20Houses/RS%20quattro/RSQ1%20Wheel

 

Eller Hartmanns kopi da du får denne i 19x8,5 ET 38:

 

http://hartmannwheels.com/wheels/hartmann-htt-256-ma-m-replica-wheels-for-audi-fitment

 

Men må vel enten nøye meg med WSP eller i verste fall orginal :-) men da blir det nok A5 versjonen med 19x9 ET 33 så får vi håpe det går klar foran.

 

Henrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har "satt" Dekkomsetning på Evje på "saken". Ba dem sjekke på 19" til B8 i tillegg. Alternativet er kanskje Aabenraa felglager som kan levere i Hirtsals. O

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Ting går ikke alltid som planlagt så det blir påsketur i år med sommerhjul. Skal heldigvis ikke over fjellet så håper det går bra.

Fikk på de nye hjula og her er noen bilder jeg tok.

 

Dekka er 225/40 og felgene er 19". Kunne mulig hatt 235/40 eller 245/40 dekk slik at bilen hadde virket enda litt lavere.

 

A4.RS3-Rims.1.jpg

A4.RS3-Rims.2.jpg

A4.RS3-Rims.3.jpg

A4.RS3-Rims.4.jpg

A4.RS3-Rims.5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.